کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب اقامت اقای وزیر در هتل اسپیناس

18 تير 1400 ساعت 22:00

هتل اسپیناس به دلیل لاکچری بودن همواره در اقامت مسولان و برخی چهره ها خبرساز بوده است.


این هتل د رروزهای خاموشی برق و کم ابی با وزیر نیرو خبرساز شد.
اقامت و زندگی پرهزینه وزیر نیرو در این هتل پرستاره، خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد.
شایعه ای که وزارت نیرو ان را تکذیب کرد.
وزارت نیرو اعلام کرد:دکتر رضا اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند.
روابط عمومی وزارت نیرو به دنبال انتشار شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل، اقامت خانواده ایشان در خارج از کشور یا سهامدار بودن او در شرکتهای خصوصی و هتل اسپیناس توضیحاتی ارائه کرد.
این روابط عمومی با تکذیب اقامت وزیر نیرو در هتل اسپیناس پلاس اعلام کرد: دکتر رضا اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند. همچنین هرگونه مالکیت یا سهامداری ایشان در شرکتهای خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌ شود.
روابط عمومی وزارت نیرو همچنین آمادگی خود را برای پاسخگویی به هرگونه سوال و رفع شبهه در این خصوص اعلام می نماید.
جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در توئیتی نوشت: اخبار منتشر شده در خصوص هتل اسپیناس کذب محض است. دکتر اردکانیان شخصیت علمی شناخته شده در حوزه آب و نفر سوم سازمان ملل بود، حسب ضرورت برای خدمت به کشور همه چیز را رها و به میهن بازگشت، خانواده او نیز در ایران هستند.
در پی خاموشی های اخیر برق برخی ادعا کردند از آنجا که خانواده وزیر نیرو در خارج از کشور زندگی می‌کنند و او نیز در طی دوران وزارت در هتل اسپیناس تهران ساکن بوده طبیعی است که از مشکلات مردم در بی برقی بی خبر باشند. برخی رسانه ها این خبر را به نقل یکی از نماینده های مجلس منتشر کردند.


کد مطلب: 167

آدرس مطلب :
http://asremizban.com/news/167/تکذیب-اقامت-اقای-وزیر-هتل-اسپیناس

عصرمیزبان
  http://asremizban.com