تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۱۸۴
جالب است ۰ +
عصرميزبان-مدیران گروه هتل های هما شیراز و مشهد ( احمد آباد) معرفی شدند.
تغييرات دربرترين برندگردشگري ايران
جهانگیر حسن زاده مدیر عامل گروه هتل های هما  طی احکامی حسین دستان و احمد ساعیان را به ترتیب به عنوان مدیران گروه های هتل هما احمدآباد و  شیراز منصوب کردند این احکام طی مراسمی با حضور  شیریان رئیس هیات مدیره و بابایی از اعضای هیات مدیره گروه هتل های هما  در شیراز و مشهد اعطا شد.
گروه هتلهای هما به دلیل ويژگي هاي مكاني و موقعیت جغرافیایی انحصاری، جایگاه برتری را در ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی، میهمانان و مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور دارد.
 هتل‌های پنج ستاره هما به سبب باغ شهر بودن و بهره گیری از فضای سبز چشم نواز، بهترین گزینه برای گذران اوقات فراغت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی هستند.
 گروه هتل‌های هما با در اختیار داشتن مجلل‌ترین واحدهای اقامتی و پذیرائی، مجهزترین امکانات ورزشی و سلامت اعم از استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس و... آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. رستوران‌های گروه هتل‌های هما با در اختیار داشتن بهترین سرآشپزها و متنوع‌ترین منوی غذایی انتخاب اول میهمانان است.
گروه هتل های هما مهمترین شرکت فعال حوزه صنعت گردشگری کشور است که صددرصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است. این شرکت با ۵ هتل ۵ ستاره، و حدود يك هزار اتاق و سوئیت و بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و کارآزموده یکی از برترین و مطرح ترین برندهای گردشگری ایران محسوب می شود.
http://asremizban.com/vdcgrt9q4ak97.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما