تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۱۷
جالب است ۰ +
مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی:

فیتور با شکوه و قدرتمند را رقم می زنیم

هم‌اندیشی و قرعه‌کشی جانمایی غرفه‌های پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی فیتور ۲۰۲۰ اسپانیا برگزار شد.
فیتور با شکوه و قدرتمند را رقم می زنیم
در این نشست که دیروزدر سالن جلسات کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برگزار شد،جمعی از شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه فیتور حضور داشتند و به گفت‌و‌گو و تبادل نظر در خصوص نحوه حضور و ویژگی‌های پاویون کشورمان در نمایشگاه پرداختند.
محمد‌حسین صوفی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در این نشست، از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور به‌عنوان فرصتی مغتنم برای نمایش توانمندی‌های خدادادی و استعدادهای کشورمان یاد کرد و گفت: «در نمایشگاه‌های پیشین داخلی و خارجی ایران حضور قدرتمندانه‌ای داشت و توانست تاریخ و تمدن و زیبایی‌های خود را به رخ دیگر کشورها بکشد. اما پاندمی کرونا در دو سال اخیر موجب شد تا صنعت گردشگری کشورمان از نعمت گردشگر و علاقه‌مندان به سفر بی‌بهره بماند. همچنین باعث شد تا مشاغل  زیر مجموعه این صنعت دچار خسارت و زیان شوند.»
او افزود: «با توجه به زیان‌هایی که در این مدت متوجه صنعت گردشگری شده است،بهره‌گیری از ظرفیت‌های نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه فیتور اسپانیا برای دوران پسا کرونا بیش از پیش ضرورت دارد. خوشبختانه با نگاه ویژه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و تمهیدات خوبی که از سوی معاونت گردشگری اندیشیده شده، حضور با شکوه، قدرتمند و گسترده در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۲ خواهیم داشت.»
صوفی به اقدامات کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در راستای برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت‌تر پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: «کانون با جدیت وارد عمل شد و تدابیری اندیشید تا با برگزاری جلسات متعدد و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران، حضوری پویا، پرنشاط و درخور شأن نام جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد. از این رو باید به پاویون ایران نگاهی با رویکرد مجموعه محور با یک هدف واحد که آن هم معرفی شایسته ظرفیت‌های گردشگری و تاریخ و تمدن کهن کشورمان است، داشته باشیم.»
او در خصوص غرفه‌آرایی و استفاده از نمادهای معماری اصیل ایرانی در طراحی پاویون ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۲ گفت: «در این طراحی از افکار متفاوت و متنوع بهره بردیم تا غرفه‌ای زیبا و جذاب برای مخاطبان تخصصی و بازدیدکنندگان عمومی ساخته و اجرا شود.»
در این نشست هم‌اندیشی حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا، شرکت کنندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مراسم قرعه‌کشی غرفه‌ها نیز برگزار شد.
پاویون ایران شامل ۱۴ غرفه، چایخانه عمومی، بخش ویژه میهمانان، سالن ایرانی مزین به فرش دستباف هنرمندان کشورمان خواهد بود.
بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با همکاری شبکه ایران پرس، اطلاع‌رسانی شایسته‌ای‌ از برپایی پاویون ایران و اجرای برنامه‌های متنوع غرفه‌ها به‌منظور ارائه بسته‌های گردشگری و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار کشورمان در حوزه گردشگری از طریق پخش زنده تلویزیونی انجام خواهد شد.
http://asremizban.com/vdcebf8xijh8z.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما