کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلاس درسی برای هتل های ایرانی

هوشمندی یک مدیر فروش همسایه

10 ارديبهشت 1401 ساعت 12:47

مجموعه هتل‌های حبتور سیتی دبی درتلاش است تا در بازار ایران توجه گردشگران را جلب کند.


مجموعه هتل‌های حبتور سیتی دبی، از زیرمجموعه برند هیلتون، یکی از مجموعه هتل‌های زیبا و لوکس دبی است که در سال‌های اخیر در میان گردشگران ایرانی که به امارات سفر می کنند، محبوب شده است.
ایران، بازاری ارزشمند برای صنعت هتلداری دبی محسوب می‌شود و به همین خاطر است که "زمیرا آوگانوا" مدیر فروش مجموعه هتل‌های حبتور سیتی، این روزها به ایران آمده و با مدیران برخی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی و پلتفرم‌های رزرواسیون کشور از جمله علی‌بابا، ایوار، ندای پارسه، گلفام و …دیدار داشته است تا این هتل‌ها را بیشتر معرفی کند.
آوگانوا همچنین سه‌شنبه شب ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، در یک ضیافت افطار با همراهی شرکت "دریم‌دیز"دبی، میزبان مدیران بیش از ۴۵ آژانس گردشگری و پلتفرم رزرواسیون خدمات سفر بود؛ رویدادی که «رسانه قطب نما»به عنوان همکار تجاری و مجری بازاریابی شرکت دریم دیز در ایران، برگزارکننده آن بود.
این مجموعه شامل سه هتل ۵ ستاره از جمله "حبتور پالاس"،"وی هتل" و" هیلتون دبی "است. این هتل‌ها که طیف وسیعی از سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهند، در مرکز شهر دبی و در کنار خیابان مشهور شیخ زاید قرار گرفته‌اند و مشرف به کانال آبی دبی هستند.
 بازاریابی و سفرمدیرفروش هتل های حبتورسیتی می تواند الگویی باشد برای هتل های پنج ستاره ایرانی که دست یابی به بازارهای جهانی به راحتی امکان پذیر نیست و به معرفی هوشمندانه و حرفه ای نیاز دارد.


کد مطلب: 403

آدرس مطلب :
http://asremizban.com/news/403/هوشمندی-یک-مدیر-فروش-همسایه

عصرمیزبان
  http://asremizban.com