کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتگو برای سلمان در هتل جهانگردی بسطام

25 مهر 1401 ساعت 12:11

هتل جهانگردی بسطام میزبان رئیس رسانه ملی و کارگران سریال سلمان فارسی بود.


رئیس صداوسیما با سفر به شاهرود، در جریان ساخت سریال تاریخی سلمان فارسی قرار گرفت. پیمان جبلی بعد از حضور در لوکیشن کلیسای دمشق و مشاهده برداشت چند پلان به داوود میرباقری و عوامل مختلف سریال خسته نباشید و خدا قوت گفت.
جبلی، سریال سلمان فارسی را دارای ابعاد متنوع در حوزه های فرهنگ جهانی، تمدن ایرانی و ارتقای هنر ملی معرفی کرده و از همت عوامل این سریال قدردانی کرد. 
داوود میرباقری، نویسنده و کارگردان سریال سلمان فارسی نیز با خوش‌آمدگویی و ابراز تشکر و خرسندی از حضور  پیمان جبلی گفت، این سریال کار پیچیده‌ای است که جغرافیای عظیم داستانی و تاریخی را شامل می‌شود و روایتگر هجرت سلمان برای یافتن حقیقت است.
رئیس سازمان صداوسیما در ادامه دیدار خود به لوکیشن قسمت دریایی‌های سریال سلمان فارسی شامل بخش دریاچه، کشتی‌ها و غار رفت و از ایجاد ظرفیت‌های گردشگری جدید برای شهر شاهرود به واسطه ساخت سریال سلمان فارسی ابراز خرسندی کرد.
این سریال به زندگی و زمانه سلمان فارسی یار ایرانی پیامبر در سه فصل ایران دوران ساسانی، بیزانس و صدر اسلام می پردازد. تصویربرداری این سریال از آذر ۱۳۹۸ در کرمان آغاز شده و در شاهرود، قشم، جلفا، شهرک های سینمایی غزالی، نور و دفاع مقدس ادامه داشته و هم اکنون تصویربرداری یک سوم میانی آن به پایان رسیده است.


کد مطلب: 543

آدرس مطلب :
http://asremizban.com/news/543/گفتگو-سلمان-هتل-جهانگردی-بسطام

عصرمیزبان
  http://asremizban.com