کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرواز گروزنی - تهران راه افتاد

29 خرداد 1403 ساعت 13:03

نخستین پرواز مستقیم بین گروزنی روسیه و تهران راه‌اندازی شد.


برای نخستین بار، این شرکت پرواز مستقیم بین گروزنی مرکز جمهوری چچن روسیه و تهران را راه‌اندازی کرد.
از این پس، پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران – گروزنی – تهران روزهای دوشنبه هر هفته انجام خواهد شد.
به گزارش عصرمیزبان هواپیمایی ماهان اعلام کرده در صورت افزایش تقاضای سفر در این مسیر، امکان انجام سه پرواز در هفته در این مسیر پیش‌بینی شده است.
درحال حاضر، این شرکت هواپیمایی، چهار پرواز برنامه ای درهفته در مسیر تهران-مسکو-تهران در روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته دارد.
این شرکت همچنین یک پرواز در روزهای جمعه هر هفته در مسیر تهران- سن‌پترزبورگ - تهران انجام می‌دهد.
ماهان در نخستین پرواز در این مسیر، نمایندگان ۱۵ آژانس گردشگری ایرانی را در یک سفر مطالعاتی به گروزنی آورد و در پرواز برگشت نیز نمایندگان شرکت‌های مسافرتی جمهوری چچن را به تهران منتقل کرد.
جمهوری «چچن» به مرکزیت گروزنی در جنوب‌غربی روسیه و در دامنه شمالی رشته‌کوه قفقاز واقع شده است.
در این راستا مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، پیش‌بینی کرد که شمار گردشگرانی که از روسیه به ایران سفر می‌کنند در سال ۲۰۲۴ میلادی از ۵۰ هزار نفر فراتر رود.
به گزارش خبرگزاری تاس،‌ مسلم شجاعی در نشست گردشگری بین‌المللی، روسیه و جهان از برنامه‌های جنبی نمایشگاه بین‌المللی روسیه در مجموعه نمایشگاهی ودنخا مسکو افزود:‌ پارسال ۵۰ هزار گردشگر از روسیه به ایران سفر کردند و انتظار داریم که امسال این رقم به بالاترین میزان خود برسد.
وی اظهار داشت‌: پارسال بیش از ۶۰ هزار گردشگر از ایران به روسیه آمدند و بر این اعتقاد هستیم که گردشگری خارج از کشور در هر دو کشور ظرفیت بسیار بیشتری از این آمارها دارد و می‌توانیم گردشگران بیشتری را به کشورهای یکدیگر بفرستیم.


کد مطلب: 1376

آدرس مطلب :
http://asremizban.com/news/1376/پرواز-گروزنی-تهران-راه-افتاد

عصرمیزبان
  http://asremizban.com