تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۵۰
جالب است ۰ +
شرکت سفرهای علی‌بابا نماینده رسمی فروش محصولات مرتبط با جام جهانی قطردر کشورمان شد.
توررسمی جام جهانی قطر در ایران ؛فقط علی بابا
به گزارش عصرمیزبان در دوره‌های پیشین جام جهانی، موضوع تهیه بلیط یکی از ابهامات اصلی جامعه بود؛ امری که تا به امروز نیز ادامه داشت. در این رابطه شرکت سفرهای علی‌بابا، پس از مذاکره با فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا»، موفق به کسب مجوز رسمی برای فروش تورها و پکیج‌های این مسابقات شد.
به‌این‌ترتیب برای اولین بار، یک شرکت داخلی به‌عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در امور ایران انتخاب می‌شود. از این‌رو افراد با تابعیت کشورمان برای حضور در جام جهانی قطر، باید درخواست پکیج‌های مسافرتی خود را از طریق علی‌بابا به ثبت برسانند.
مدیرعامل شرکت سفرهای علی‌بابا دراین باره گفت: این قرارداد تنها محدود به بازی‌های تیم ملی کشورمان نخواهد شد، بلکه مربوط به همه ۶۴ بازی جام جهانی است. مراحل برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت مختص به فروش بلیط‌ها و تورهای جام جهانی در حال انجام است. شهروندان دیگر نیازی به داشتن Credit Card ندارند و خواهند توانست با پرداخت ریالی به جام جهانی بروند.
مجید حسینی نژاد گفت:خوشحالیم که به اولین مجموعه در کشور تبدیل شدیم که به‌طور رسمی در راستای جام جهانی وارد تعامل با فدراسیون جهانی فوتبال شده و از فیلترهای سخت‌گیرانه آن عبور کرده است. بلاتکلیفی جامعه، به‌خصوص علاقه‌مندان به فوتبال از روش‌های تهیه بلیط و حضور در قطر، ما را مجاب کرد تا به‌عنوان رهبر بازار گردشگری کشور به موضوع ورود کنیم تا شرایط نظم درستی پیدا کند. این قرارداد تنها محدود به بازی‌های تیم ملی کشورمان نخواهد شد، بلکه مربوط به همه ۶۴ بازی جام جهانی است.
  http://asremizban.com/vdccaxq082bqp.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما