کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسقط و نوشهر به هم رسیدند

29 تير 1401 ساعت 11:12

مسقط و نوشهر به هم نزدیک مرتبط می شوند.


معاون بازرگانی هواپیمایی قشم گفت: مقارن با عید بزرگ غیر خم و باتوجه به مذاکره و رایزنی با همکارانم در کشورعمان، به زودی پایتخت این کشورهمسایه از شهر مسقط به نوشهر نگین سرسبز شمال ایران از شیراز متصل خواهد شد.
خلبان عادل نورعلی افزود: باتوجه به درخواست و علاقه‌مندی شهروندان عمانی برای دیدن جاذبه‌های گردشگری و توریستی ایران به خصوص شهر نوشهر به عنوان نگین سرسبز شمال ایران و همجواری شهرهای نمک آبرود و کلاردشت، این پرواز را به صورت کانکشن برقرار نموده که از شهر مسقط به شهر شیراز و از شیراز به نوشهر انجام پذیرد، در واقع این مسیر برای گردشگران این کشور کم هزینه و مقرون به صرفه خواهد بود. این پرواز در روزهای دوشنبه و جمعه از طریق شیراز به نوشهر برای شهروندان این کشور برقرار است.
وی افزود: شرکت هواپیمایی قشم با برقراری این پرواز چند هدف را دنبال می‌کند. باتوجه به اینکه در گذشته گردشگران این کشور مقصدشان کشور‌های همسایه بوده، وجود فرهنگ‌ها و آداب مشترک در دو کشور می‌تواند بازار هدف گردشگران عمانی را به شمال کشور جلب کند. برای این کار دو مقصد در نظر گرفته‌ شده تا ابتدا مسافران را به دو مکان گردشگری هدایت کنیم و این موقعیت را ایجاد کنیم که شهروندانی عمانی زمان بیشتری را در کشور عزیزمان سپری کنند . پرواز کانکشن قاعدتا ارزان‌تر و مقرون برای آنها به صرفه‌تر است.


کد مطلب: 457

آدرس مطلب :
http://asremizban.com/news/457/مسقط-نوشهر-هم-رسیدند

عصرمیزبان
  http://asremizban.com