تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۱۱۵۰
جالب است ۰ +
برگزاری دومین سمپوزیوم ملی

گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز

دومین سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز در تهران برگزار می‌شود.
گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز
دومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز به عنوان اقدامی مشترک از سوی دانشکده گردشگری و شتاب دهنده فاخر بوم دانشگاه علم و فرهنگ، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان توسعه تجارت ایران با هدف تبیین فعالیت‌های گردشگری منطبق با معیارهای محیط‌زیست یا حوزه سبز، ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه امسال در سالن سبز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم همزمان با اولین روز برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با ایراد سخنرانی صاحب نظران و مقامات این حوزه، ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۱۱ در سالن سبز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و با برپایی پنل تخصصی بازاریابی و صادرات خدمات گردشگری با محوریت گردشگری سبز پیش خواهد رفت.
برگزاری پنل‌های تخصصی کارآفرینی گردشگری خوراک ایران، آینده‌پژوهی گردشگری سلامت ایران، کارگاه آشنایی با ارزش‌های محیط‌زیست در کلان شهر شیراز از دیدگاه تورگردانان، پنل فناوری‌های سبز و ارتباطات در گردشگری، سرمایه‌گذاری های سبز در گردشگری و اجرای مراسم اختتامیه در ظهر روز سوم-۲۵ بهمن ماه- نیز تشکیل‌دهنده سایر برنامه‌های این رویداد هستند.
در این رویداد ملی تلاش شده است تا خدمات گردشگری پایدار، سازگار با محیط‌زیست و تقویت مسئولیت اجتماعی با دعوت از اندیشمندان، تشکل‌های علمی، صنفی و پژوهشگران متخصص این حوزه تبیین و آخرین مباحث علمی و جهانی مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.
اندیشمندان، متخصصان و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با شرکت در این رویداد علمی و تخصصی موجبات هم‌افزایی تجارب و دانش‌افزایی سرمایه‌گذاری‌های سبز در زیست‌بوم گردشگری کشور را فراهم کنند.
هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر خواهد بود و سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز نیز در حاشیه این رویداد در سه روز ابتدایی نمایشگاه برگزار خواهد شد.
http://asremizban.com/vdci.wazct1azubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما