تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۱۱۵۹
جالب است ۰ +
دبیرکل گردشگری ملل متحد به تهران می‌آید.
زوراب پولولیکاشویلی به تهران می‌آید
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد(UN TOURISM) به تهران می‌آید، گفت: نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری از یازده کشور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور خواهند داشت.
به گزارش عصرمیزبان  علی اصغر شالبافیان امروز در نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته که از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی کشور است، ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و در ۲۰ سالن و ۶۰ هزار مترمربع و با ۹۸۲ غرفه برگزار می‌شود.
شالبافیان افزود: نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری از کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمباوه، تانزانیا و سریلانکا در این دوره از نمایشگاه پاویون اختصاصی دارند. همچنین ۶۹ دفتر خدمات مسافرتی خارجی به غیر از دفاتری که غرفه دارند؛ اعلام حضور کردند که بیشتر از شهرهای کازان و سن‌پترزبورگ روسیه هستند؛ همچنین برای شرکت کنندگان خارجی فضاهای مذاکرات همکاری تجاری مهیا شده است.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: در نمایشگاه امسال بازدیدکنندگانی از کشورهای مالزی، اندونزی، عراق و تونس هم خواهیم داشت، همچنین زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد (UN TOURISM) و هیات همراه، دبیر کل سازمان اکو و سازمان همکاری های اسلامی و رئیس کمیته گردشگری ازبکستان به نمایشگاه گردشگری تهران می‌آیند.از برخی از کشورها اینفلوئنسر دعوت کردیم و در این نمایشگاه ۲۰ فعال مجازی پرببینده (اینفلوئنسر) حضور خواهند داشت.
http://asremizban.com/vdch.mnzt23nzwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما