تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۱۷۶
جالب است ۰ +
بانوی ایرانی سفیر فدراسیون بین المللی وسایل نقلیه تاریخی شد.
خانم سفیر وسایل نقلیه تاریخی
مریم طلایی به عنوان سفیر فدراسیون بین‌المللی وسایل نقلیه تاریخی در امر حفاظت و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی انتخاب شد.
به گزارش عصرمیزبان مریم طلایی بانوی موتورسواری که تجربه ارزشمندی در زمینه حفاظت از خودروهای تاریخی دارد، با حضور در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با رادیو کانون گفتگو کرد.
او با اعلام خبر انتخابش به عنوان سفیر فدراسیون بین‌المللی وسایل نقلیه تاریخی گفت: این اولین‌بار است که فدراسیون بین‌المللی وسایل نقلیه تاریخی (FIVA) برنامه جهانی Emissary را راه‌اندازی کرده است. همچنین نخستین‌باری است که یک بانوی ایرانی به چنین موقعیت جهانی در حوزه خودروهای تاریخی دست پیدا می‌کند.
طلایی که سال گذشته موفق شد عنوان «رایدر برتر» رالی جهانی موتور سیکلت فیوا را از آن خود کند، اضافه کرد: من و یک بانوی آلمانی که در زمینه طراحی خودروهای خاص فعالیت دارد، به عنوان دو سفیر FIVA تلاش خواهیم کرد تا قوانین جهانی در زمینه خودروهای تاریخی و معرفی آنها به عنوان یکی از بخش‌های مهم میراث فرهنگی کشورها را بیش از پیش نهادینه کنیم.
بانوی موتورسوار ایرانی تصریح کرد: من به نمایندگی از سوی انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان سفیر فدراسیون بین‌المللی وسایل نقلیه تاریخی انتخاب شدم و معتقدم با این انتصاب، گام‌های موثری در حفاظت و معرفی وسایل نقلیه تاریخی کشور برداشته خواهد شد.
http://asremizban.com/vdcg.u9qrak9q3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما