تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۱۲۰۳
جالب است ۰ +
سلام ایران۲۰ اینفلوئنسر چینی را به ایران آورد.
ایران در تیک‌تاک، رِد و ویبو
پروژه «ایران سلام» با چهار موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در ۱۲ استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیرها و جاذبه‌ها برای اینفلوئنسرهای چینی برنامه‌ریزی و برگزار شده است.
به گزارش عصرمیزبان سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این باره گفت: ۲۰ اینفلوئنسر چینی با بیش از ۶۰ میلیون دنبال‌کننده با سفر به مناطق مختلف کشورمان محتوا تولید می‌کنند. با توجه به سلیقه‌های مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و توانمندی‌های متنوع برای گروه‌های چینی برنامه‌ریزی شده است.
بیشتر بخوانید: 
نگاه گردشگران چینی به بوسی‌دی‌گوآ
مسلم شجاعی گفت: استان‌های تهران، هرمزگان، کرمان، اصفهان، یزد، فارس، قزوین، زنجان، گیلان، آذربایجان‌شرقی، سمنان و خراسان‌رضوی مقاصدی هستند که اینفلوئنسرهای چینی با سفر به آنها محتوای گردشگری تولید می‌کنند.
او با بیان اینکه هر یک از اینفلوئنسرهای چینی، میانگین بیش از ۳ میلیون بازدیدکننده در فضای مجازی دارند، افزود: در این پروژه تلاش کردیم شبکه‌های اجتماعی را انتخاب کنیم که محتوای گردشگری کمتری از ایران در آنها نشر شده است و مصرف‌کننده بیشتری در چین داشته باشند؛ شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک، رِد و ویبو، از جمله شبکه‌های مجازی مهمی هستند که این اینفلوئنسرهای جوان جاذبه‌های ایران را در آن انتشار خواهند داد.
سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی افزود: در پایان سفر هر یک از این گروه‌ها، نشست ارزیابی با هدف دریافت نظرات و بازخوردهای هر گروه از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشورمان برگزار می‌شود.
http://asremizban.com/vdch.vnzt23nixftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما