تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۱۲۲۵
جالب است ۰ +
آرامش و هیجان بی‌پایان کویر را اینجا تجربه کنید.
اینجا مراکش نیست!
در میان زیبایی‌های فریبنده کویر پرواز کنید.
بوتیک هتل کویری " یلو" جایی که تجربه‌ای خاص در انتظار شماست و هیچ چیز از همتایان خارجی خود کم ندارد.
یلو تجربه‌ای کویری است که تنها ۳۵ دقیقه از مرکز شهر کاشان فاصله دارد. جایی با الهام از شگفتی بی‌حد و حصر کویر و داستان‌های مردمان آن، جایی که اصالت با امکانات مدرن یکدیگر را در آغوش می‌گیرند و شما می‌توانید از پشت پنجره‌‌هایی با شیشه‌های رنگی، روستای باستانی یزدلان و حیاط و سرسرای پرجنب و جوش هتل را تماشا کنید. 
یلو همگان را دعوت می‌کند تا در جشنی پر از شادی و در هنگامه پایکوبی ماسه‌ّای کویر از زندگی لذت ببرند. جایی که می‌توان در چشیدن مزه‌‌های خوراک‌های باستانی ایران زیاده‌روی کرد. برای شناور شدن در روح ایران و پرواز دادن خیال در آسمان پرستاره کویر. 

بوتیک هتل کویری یلو بر روی خرابه‌­های ساختمانی کهن ساخته شد و در نوروز 1397 در به روی عاشقان ایران و کویر ایران گشود. این هتل در زمینی حدوداً چهار هزار متر ساخته شده و دارای 28 اتاق است. پذیرایی در هتل یلو از بامداد تا شامگاهان بدون هزنیه اضافی برای میهمانان در دسترس است.
یلوای‌ها معتقدند جشن زندگی و آغازیدن زمان و سفر به تاریخ را فراهم کرده‌اند و میهمان پذیرایی پارسی اینجا آشکار شده است.
اتاق‌های رنگارنگ و پرنقش و نگار یلو با الهام از معماری ساده و زیبای کویر حس‌آمیزی شده است.

کارکنان هتل از اهالی خوب و مهمان‌نواز روستای زیبای یزدلان هستند که با گویشی محلی و لباس‌های زیبای از مهمانان پذیرایی می‌کنند. هدف اصلی هتل یلو بکر نگه داشتن محیط و فضای هتل است و سعی شده تا با بهره‌گیری از توانایی‌های اهالی روستای یزدلان حس خوب مهمان‌نوازی مردم خون گرم کویر را به مهمانان خود منتقل کند.
روایت یلو هرگز تمام نمی‌شود... 
 
http://asremizban.com/vdcb.5b8urhb5siupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما