تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۱۲۷۷
جالب است ۰ +
پردیس موزه‌ای رامسر نوروز پُرمخاطبی داشت.
پربازدیدترین موزه شمالی در نوروز
مدیر پردیس فرهنگی و موزه‌ای شهرستان رامسر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا عید سعید فطر ۴۵ هزار ۳۸۸ مسافر و گردشگر از این مرکز فرهنگی دیدن کردند.
به گزارش عصرمیزبان به نقل از ایرنا محمدعلی یزدان‌شناس با بیان این‌که از روزهای نخست فروردین تا ۲۴ فروردین بیش از ۴۵ هزار ۳۸۸ مسافر وگردشگر از پردیس فرهنگی و موزه‌ای رامسر بازدید کردند، افزود: به طور میانگین روزانه سه تا چهار هزار مسافر و گردشگر از این مجموعه تاریخی و فرهنگی دیدن کردند.
وی با اشاره به افزایش ۶۰ تا ۷۰ درصدی شمار بازدیدکنندگان یادآور شد: برنامه‌ریزی‌ها برای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ به گونه‌ای پیش رفت که این میزان افرایش بازدیدها محقق شد.
یزدان‌شناس با اشاره به جایگاه مهم رامسر در گردشگری استان و کشور تصریح کرد: وجود پردیس فرهنگی موزه‌ای رامسر ظرفیتی کم‌نظیر برای گردشگری مازندران است. تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی کاربردی این ظرفیت مهم را بیشتر و بهتر معرفی کنیم.
پردیس فرهنگی موزه‌ای رامسر در دل یک باغ‌موزه گیاه‌شناسی قرار دارد. این پردیس موزه‌ای که در طول سال پذیرای مسافران، گردشگران و علاقه‌مندان به میراث فرهنگی و تاریخ است شش موزه متفاوت و چند زیرساخت فرهنگی دیگر را در خود جای داده است.
http://asremizban.com/vdci.yazct1arybc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما