تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۲۷۹
جالب است ۰ +
ترکیه صادرات قطار را هدف قرار داده است.
تمرکز ترکیه بر تولید قطار سریع‌السیر!‌
وزیر حمل و نقل ترکیه از ساخت و راه‌اندازی سومین رام ار قطارهای برقی تولید این کشور خبر داد.
عبدالقادر اورال اوغلو طی سخنانی با تاکید بر اینکه ترکیه به جایگاهی ممتاز در طراحی و ساخت ناوگان ریلی دست یافته، اعلام کرد که سومین رام از قطارهای برقی تولید این کشور نیز ساخته و آماده بهره‌برداری است.
به گزارش عصرمیزبان به نقل از ریل نیوز، اورال اوغلو با تاکید بر اینکه قطارهای برقی ملی ترکیه کاملا در داخل این کشور و توسط شرکت «توراساس» ساخته شده، اعلام کرد که حداکثر سرعت این قطارها به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت رسیده و در حال حاضر، امکان سیر با ۳ الی ۶ سالن مسافری را دارند.
وی در مراسم بهره‌برداری از سومین رام قطارهای برقی تولید ترکیه گفت: هر قطار شامل ۵ سالن بوده که در مجموع، ظرفیت حمل ۳۲۴ مسافر را فراهم می‌کند. این قطارها همچنین از رستوران و امکانات رفاهی برای سفرهای طولانی برخوردار هستند.
وزیر حمل و نقل ترکیه همچنین از برنامه راه آهن این کشور برای تولید نخستین قطار سریع‌السیر این کشور با سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت خبر داده و تاکید کرد که برنامه آنکارا، صادرات این قطارها به خارج از کشور است.
وی مدعی شد که ترکیه به زودی از واردات هرگونه ناوگان ریلی بی‌نیاز شده و قادر به تامین تمامی نیازهای خود از ظرفیت‌های تولیدی داخل این کشور است.
http://asremizban.com/vdca.0n6k49nuo5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما