تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۲۹۱
جالب است ۰ +
«هفته فرهنگی اصفهان» با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
ترافیک برنامه‌ها در هفته اصفهان
هفته فرهنگی اصفهان هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت مقارن با تولد شیخ بهایی برگزار می‌شود؛ "اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی" شعار امسال این هفته است.
به گزارش عصرمیزبان معاون فرهنگی شهردار اصفهان از اجرای ۴۲۰ برنامه متنوع در مناطق و کلانشهر اصفهان همزمان با آغاز هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت خبر داد.
کمال حیدری در نشست خبری هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ لطف الله برگزار شد، افزود: این عناوین در بخش‌های هنری، ادبی، فرهنگی و ورزشی شامل ۳۵۰ برنامه در مناطق و ۷۰ برنامه شهری با هزینه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال تدارک دیده شده است.
وی افزود: اصفهان پایتخت ورزش های زورخانه‌ای است و برنامه‌ای با همین محور در میدان نقش جهان با دعوت از سفیران چند کشور برگزار خواهد شد. محور برنامه‌های هفته فرهنگی نکوداشت و معرفی چهره‌های فاخر و فرهیخته اصفهان است.
معاون فرهنگی شهردار اصفهان افزود: محله‌محوری و مشارکت مردمی در طراحی و اجرای برنامه‌ها از دیگر رویکردهای مهم هفته فرهنگی اصفهان است.
وی اظهار داشت‌: سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با عنوان پوپک همزمان با هفته فرهنگی اصفهان برگزار خواهد شد. اجرای ۲۵۰ تئاتر خیابانی در ۲۵ نقطه شهر، نمایش خیمه‌شب‌بازی در مدارس، روایت تاریخ شفاهی کسبه چهارباغ، برگزاری هفته فیلم اصفهان و برپایی نمایشگاه عروسک‌های اقوام و ملل را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.
http://asremizban.com/vdce.o8zbjh8wz9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما