تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۱۳۱۶
جالب است ۰ +
مناطق آزاد می‌توانند به عضویت کمیته جذب گردشگران خارجی درآیند.
ظرفیت‌های گردشگردی خارجی مناطق آزاد
مدیرکل توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: مناطق آزاد برای ارائه ظرفیت‌ها و جذب گردشگر می‌توانند به عضویت دائم کمیته جذب گردشگران خارجی درآیند.
مسلم شجاعی در هشتمین نشست معاونین فرهنگی و مدیران گردشگری مناطق آزاد که به مدت دو روز در اروند برگزار شد، با اشاره به عضویت این مناطق در کمیته جذب گردشگران خارجی، اظهار داشت: این کمیته می‌تواند به بررسی موانع و مشکلات جذب گردشگران خارجی پرداخته و با حضور مسوولان و متولیان امر، نسبت به رفع آن اقدام کند.
شجاعی حذف ویزا در مناطق آزاد را یک امتیاز در جذب گردشگر خارجی دانست و افزود: قرار بر این است که در این راستا دفتر معاونت گردشگری به مناطق آزاد برای حل مشکل تردد گردشگران خارجی در مرز، بویژه مرز اروند و ماکو کمک کند. باید دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی کشور کمک کنند تا شاهد حضور بیشتر گردشگران خارجی در این مناطق باشیم.
مدیر کل توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: هر کدام از مناطق آزاد با محوریت دبیرخانه می‌توانند در نمایشگاه‌های بین‌المللی که وزارت گردشگری شرکت می‌کند حضور موثر داشته باشند.
http://asremizban.com/vdcc.sqsa2bq1ela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما