تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۵۰
جالب است ۰ +
ماه فرهنگی ایران از امروز در محل آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) برگزار می‌شود.
ماه فرهنگی ایران در ژاپن/ وزارتخانه‌ها كجاي كارند
 
در آستانه برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن و با همراهی آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (Japan International Cooperation Agency) و اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «ماه فرهنگی ایران» برگزار خواهد شد.
در این برنامه، نمایشگاه عکس با عنوان «ایران زیبا»، صنایع دستی و غذای ایرانی به مدت یک ماه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از فیلم‌های معرفی ایران و موسیقی ایرانی از سه نوع غذای ایرانی نیز استفاده کنند.
همچنین، بیش از 50 تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعت و ... از ایران برای نمایش در این رویداد با ترجمه و درج توضیحات به زبان ژاپنی از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان آماده سازی شده است.
ماه فرهنگی ایران هفتم تيرماه آغاز و تا هفتم مرداد مردادماه و پس از شروع المپیک در محل آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن برپاخواهد بود.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تنها مجموعه اي است كه براي بهره گيري از فرصت طلايي المپيك دست به كارشده است.وزارت ميراث فرهنگي،وزارت ارشاد ووزارت ورزش وجوانان هنوزبرنامه عملياتي براي معرفي ايران در اين رويدادمهم جهاني راارايه نكرده اند.
http://asremizban.com/vdcjfyevzuqei.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما