تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۲۰۳
جالب است ۰ +
تصاویری جدید از همایون شجریان و سحر دولتشاهی در کردستان عراق منتشر شده است. این تصاویر توسط «ربین سالار» نوازنده چیره دست سنتور منتشر شده است.
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در کردستان عراق
گفته می‌شود همایون شجریان قصد دارد در این سفر شرایط همکاری با نوازندگان کرد و برگزاری کنسرت در کردستان عراق را بررسی کند.
بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با بازنشر تصاویر جدید از همایون شجریان و سحر دولتشاهی نوشت: عکس‌های منتشر شده از همایون شجریان، دخترش یاسمین و سحر دولتشاهی مربوط به سفر این خواننده به سلیمانیه عراق است. همایون در این سفر با «ربین سالار» نوازنده چیره دست سنتورملاقاتی داشته که همه این عکس‌ها از سوی این نوازنده منتشر شده است.
آخرین باری که سحر دولتشاهی و همایون شجریان با هم دیده شدند مربوط به مراسم تدفین استاد محمدرضا شجریان بود. پیشتر نیز دولتشاهی و شجریان در مجموعه "می خواهم زنده بمانم" در شبکه نمایش خانگی همکاری داشته‌اند و آن زمان تصاویری از حضور همایون شجریان در پشت صحنه سریال منتشر شد.
به لحاظ آماری، ایرانیان بیشترین جمعیت گردشگران خارجی را در اقلیم کردستان عراق تشکیل می‌دهند.
همجواری و نزدیکی اقلیم کردستان با ایران به لحاظ جغرافیایی، مرزی، فرهنگی، زبانی، آئینی و اجتماعی موجب بالا رفتن سطح تبادل اقتصادی و گردشگری میان اقلیم کردستان عراق و ایران شده است.
http://asremizban.com/vdcicpar2t1au.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما