تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۴۸
جالب است ۰ +
در روسیه یک شرکت گردشگری تورهای ویژه ای با قیمت 350 هزار روبل (حدودپنج هزاردلار) برای سفر به افغانستان و بازدید از مناطق تحت سلطه طالبان گذاشته است.
تورگردشگري ديدن طالبان با پنج هزاردلار
به گزارش عصرميزبان به نقل از سی ان ان ترک،این تور ویژه 10 روزه است و شامل سفر به چند شهر و منطقه از افغانستان است که تحت تسلط طالبان اداره می شود.
"گالینا جدارنووا" یکی از اپراتورهای گردشگری در شهر"کرسنویارسک" درباره این تور ویژه به یک روزنامه روسی گفت: "وقتی یکی از مشتریان ثابت من که معمولا تعطیلات خود را خارج از روسیه می گذراند،گفت که می خواهدبه افغانستان برود، ما برای برآوردن خواسته او یک مطالعه اولیه انجام دادیم و بعد تصمیم گرفتیم یک تور ویژه برای بازدید از افغانستان در" آفرهای" شرکت مان بگذاریم.
حس کنجکاوی برخی شهروندان روسیه درباره شرایط افغانستان پس ازبه قدرت رسیدن طالبان واجرای احکام شریعت وتغییراتی که دولت طالبان بر سبک زندگی مردم افغانستان ایجاد کرده، سبب شده این تور ویژه مشتریان خاص خود را داشته باشد.
این تور ویژه گران قیمت حدود 5 هزاردلاربرای مشتریان هزینه دارد واز لحظه خروج از روسیه تا رسیدن به شهر کابل حدود 35 ساعت طول می کشد.
اولین توقف مسافران این توردر پروازاز روسیه به شهر استانبول ترکیه است. اما از آنجا که هیچ پرواز مستقیمی از استانبول به کابل وجود ندارد، مسافران این تور باید با پرواز ترانزیت از یکی ازشهرهای منطقه به کابل بروند که این پروازهای ترانزیت،طول این سفر را به بیش از 35 ساعت می رساند.
http://asremizban.com/vdcht6nid23nk.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما