تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۳۲۳
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
چهل و دومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا با حضورفعالان ایرانی در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید افتتاح شد.
رونمایی از ایران در فیتور 2022
به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رویداد جهانی عصر چهارشنبه ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ برابر با ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور پادشاه و جمعی از مقامات گردشگری کشور اسپانیا، ریس سازمان جهانی گردشگری و دیگر مسئولان و کنشگران صنعت گردشگری کشورهای حاضر در نمایشگاه از جمله مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فعالیت خود را آغاز کرد.
 امسال در غرفه ایران که با الهام از معماری اصیل ایرانی طراحی شده است، ۱۴ شرکت کننده به نمایندگی از فعالان عرصه گردشگری و صنایع وابسته به آن در حوزه تورهای ورودی، صنایع دستی و هنرهای سنتی و سوغات ایرانی حضور دارند.
شرکت کنندگان ایرانی در غرفه ای به مساحت ۱۲۰ متر مربع که در سالن کشورهای اروپایی برپا شده است، با برگزاری نشست های تخصصی و برنامه های متنوع تلاش می کنند تا ظرفیت های بی شمار، فرصت های سرمایه گذاری کشورمان را معرفی و توراپراتورها و جهانگردان را برای سفر به ایران ترغیب کنند.
نمایشگاه امسال که تا ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد، در سایه شیوع پاندمی اُمیکرون تحت تدابیر شدید بهداشتی و دستورالعمل های جهانی با چند ساعت تأخیر به دلیل اجرای این دستورالعمل ها، افتتاح شد.
 چهل و یکمین نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا که مقرر بود همزمان با آغاز سال ۲۰۲۱ برگزار شود به دلیل تشدید شیوع کرونا، تا بهار امسال به تعویق افتاد و با پنج ماه تأخیر، از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد امسال با بهره گیری از نسخه ویژه فیتور لایو و برگزاری همزمان حضوری، برپا شد.
 
http://asremizban.com/vdcbufbfprhb5.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

رضا کاکا سلطانی
feedback
United Arab Emirates
با سلام
بسیار سپاسگذاریم از بروز شدن گردشگری در ایران . از کلیه دوستداران گردشگری هم ممنونم بابت حمایت بی دریغ آنان و تشویق به سرمایگذاری در این صنعت در ایران . در حال حاضر با داشته هایمان نیاز مبرم به همت آموزش استانداردهای نزدیک به بین المللی داریم