تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۳۱
جالب است ۰ +
عصرمیزبان-روسیه با رشد تعداد گردشگران ورودی به امارات، به دومین بازار منبع گردشگری دبی در سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است.
افتاب گرفتن روسها درساحل خلیج فارس
گزارش شرکت املاک و مستغلات کانادایی Colliers، نشان می‌دهد که به احتمال زیاد امارات متحده عربی در بلندمدت نیز جایگاه خود را به عنوان مقصد مورد علاقه گردشگران روس در میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس حفظ کرده و تا سال ۲۰۲۶ بیش از ۹۰ درصد از گردشگران روس این منطقه را به‌سوی خود جذب خواهد کرد.
علاوه بر افزایش حجم بازدیدکنندگان روس از امارات، انتظار می‌رود میانگین هزینه‌های مسافران روسی بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ رشد قابل توجهی داشته و با افزایش ۸۵ دلاری به حدود ۱۲۸۰ دلار برای هر نفر برسد. در نتیجه، درآمد حاصل از بازار روسیه برای امارات در ۴ سال آینده از مرز یک میلیارد دلار خواهد گذشت.
محققان این شرکت پیش‌بینی کرده‌اند محرک‌هایی همانند اکسپو ۲۰۲۰ دبی و برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در همسایگی امارات، در کوتاه‌مدت نیز ورود گردشگر از روسیه به امارات را تا ۱۷۰ درصد افزایش خواهند داد.
نمایشگاه «بازار سفر عربی ۲۰۲۲»، از ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور برترین‌های صنعت گردشگری از سراسر جهان، در مرکز تجارت جهانی دبی با تمرکز بر بازارهای اصلی عربستان سعودی، روسیه و هند برگزار خواهد شد.
تایلند و اندونزی، در میان ۱۰ مقصد برتر بازنشستگان
مجله فرانسوی «Capital»، که در زمینه اقتصاد و کسب‌وکار فعالیت دارد، به‌تازگی فهرست برترین مقاصد جهان برای بازنشستگان را منتشر کرده است. بر این اساس، تایلند عنوان بهترین مقصد در آسیا و پنجمین مقصد برتر جهان برای بازنشستگان را به‌خود اختصاص داده است.
تایلند و اندونزی تنها کشورهای آسیایی هستند که در میان ۱۰ مقصد برتر جهان برای بازنشستگان، مجله فرانسوی قرار گرفته‌اند. این مجله با در نظر گرفتن ۱۲ شاخص هزینه زندگی، املاک و مستغلات، خدمات پزشکی، میراث فرهنگی، وضعیت زیست‌محیطی، غذا، آب‌وهوا، اوقات فراغت، ایمنی، دشواری در سازگاری، سهولت حمل‌ونقل و زیرساخت شهری، شهرهای مختلف جهان را مقایسه می‌کند.
در گزارش سال ۲۰۲۲ این مجله ،یونان، پرتغال، موریس، اسپانیا و تایلند به‌ترتیب رتبه اول تا پنجم را به‌خود اختصاص داده‌اند.
نکته جالب در این گزارش آن است که علیرغم اینکه زبان فرانسوی از زبان‌های رسمی تایلند نیست و این کشور فاصله زیادی با فرانسه دارد، این مقصد محبوب آسیایی موفق شده انتخاب نخست بازنشستگان فرانسوی باشد. پیش از این نیز گزارش «شاخص جهانی بازنشستگی ۲۰۲۲» تایلند را به‌عنوان بهترین کشور آسیایی و یازدهمین کشور برتر جهان برای بازنشستگی خارجی‌ها معرفی کرده بود.
 
 
  http://asremizban.com/vdcak6ne149ne.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما