تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۳۴۴
جالب است ۰ +
چهل سال نواوری وخلاقیت

نصرت گردشگری ایران

مجموعه رستوران های بین المللی نصرت شاندیز یکی از برندهای معتبر و با کیفیت مازندران محسوب می شود.
نصرت گردشگری ایران
مجموعه ای که درجاده هراز و منطقه گردشگری "رزکه" آمل واقع شده وهمواره مسیر توسعه و بهتر شدن را طی کرده است.
"نصرت شاندیز اسکو" به عنوان فردی کارافرین که عاشق زادگاه خود بود،در سال ۱۳۵۹ فعالیتش را در کلبه ای کوچک به نام "کباب درکلبه دوستان"، واقع درپلور اغاز کرد.
ده سال بعد تصمیم می گیرد کسب و کار و پذیرایی از گردشگران را گسترش دهد و زادگاهش را به مقصدی برای میزبانی شایسته و ابرومند مبدل کند.
در همه ی این سالها کیفیت و پذیرایی درترازملی و بین المللی دغدغه نصرت شاندیز بوده است.
او برای عرضه بهترین غذاها،به سراغ تولید محصول و ایجاد مزرعه رفت و تا مواداولیه ای را وارد رستوران هایش کند که با طبیعت دلربای منطقه پرورش یافته اند.

 درحقیقت طعم متفاوت رستوران های بین المللی نصرت شاندیز ،محصول مزرعه ای بزرگ است که دراب و هوای جنگلی و کوهستانی زادگاه نصرت شاندیز تولید می شوند.
چرخه سالم تولید مواد اولیه تا عرضه در میز رستوران،موجب شده تا مشتریان با اطمینان کامل صرف غذا در نصرت شاندیز را خاطره کنند.
 نصرت شاندیز تنها ارایه کننده خدمات پذیرایی و گردشگری نیست.او کارافرین و فعال اقتصادی است که به جریان تولید غذا و اقتصاد کشاورزی نیز رونق بخشیده و به افتخار صنعت گردشگری کشور مبدل شده است.
 از تولید مرغ و اردک و گوسفند و گاو گرفته تا برنج و لبنیات.
 نصرت گردشگری ایران به ایجاد مجموعه اقامتی در منطقه رویایی" رزکه "نیز توجه داشته تا زنجیره جذب و جلب گردشگران داخلی و خارجی را تکمیل کند.
چهل سال نواوری،خلاقیت و پشتکار نصرت شاندیز اسکو،ستودنی و تحسین برانگیز است.
http://asremizban.com/vdcebe8xijh8e.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما