تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱
جالب است ۰ +
کرمان صاحب پلیس گردشگری شد.
کرمان صاحب پلیس گردشگری شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: پلیس گردشگری استان با همکاری یکی از دفاتر خدمات مسافرتی راه‌اندازی شده است و نیروهایی که در طرح مذکور با این اداره‌کل همکاری دارند، در حال فراگیری آموزش‌های لازم و مرتبط هستند.
فریدون فعالی اعلام کرد: شناسایی و معرفی تورهای غیرمجاز، ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از قبیل معرفی جاذبه های گردشگری و اماکن اقامتی و غیره از جمله وظایف پلیس گردشگری محسوب می شود.
وی بیان کرد: یکی از مباحث بسیار حساس و قابل توجه در صنعت گردشگری مقوله امنیت در کشور میزبان است و چنانچه یک کشور از ضریب امنیت بالاتری برخوردار باشد، تمایل بیشتری برای سفر به آن کشور وجود دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران از جمله کشورهایی به شمار می‌رود که‌ از جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری بهره می‌برد، بنابراین ایجاد پلیس گردشگری برای گردشگران در آن ضروری است.
وی ادامه داد: تعدد آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی در استان کرمان نیاز و توجه بیش از پیش به موضوع پلیس گردشگری را زیاد کرده بود که موجب شکل گیری این نیرو در کرمان شد.
فعالی با اشاره به هشت هفت اثر جهانی، ۷۰۰ اثر ملی و هفت هزار اثر شناخته شده در این استان اظهار داشت: با همکاری و تعامل میان اداره‌کل میراث‌فرهنگی و نیروی انتظامی برای ارائه خدمات به گردشگران و همچنین جلوگیری از تورهای غیرمجاز توانستیم درصد بالایی موفق عمل کنیم که امیدواریم با ایجاد پلیس گردشگری این میزان موفقیت افزایش بیشتری یابد.
http://asremizban.com/vdcbu8baprhbf.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما