تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۴۶
جالب است ۰ +
درحوزه ورود اتومبیل های همراه گردشگربه ایران عقب هستیم.
ورود گردشگران با خودرو؛فرصت مغفول مانده در ایران
مدیرعامل گروه هتل‌های بین المللی رکسان با بیان این مطلب گفت: می توان سالیانه میلیون ها گردشگر که با وسیله شخصی خود به ایران می آیند را از کشورهای هم جوار جذب کنیم که می تواند بازار بسیار خوبی برای توسعه صنعت گردشگری باشد.  
 علی رحیم پور افزود:گردشگری در دنیا مهمترین صنعت در حوزه اشتغالزایی و درآمد زایی است. یکی ازالزامات اصلی توسعه صنعت گردشگری ایران، ورود جدی صنعت بیمه است که باید وزارت میراث فرهنگی به این حوزه ورود پیدا کند.
گروه بین‌المللی هتل‌های رکسان زیر نظر شرکت “گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران” “سمگا ” وابسته به گروه مالی گردشگری است که در زمینه اقامت، پذیرایی، حمل و نقل و تورگردانی فعالیت می کند. این شرکت علاوه بر مدیریت بهره ­برداری از هتل­ های داخلی و خارجی در زمینه تدوین استانداردهای فنی، مشاوره، نظارت، تجهیز وآموزش سرمایه انسانی فعال است.
 هتل پنج ستاره رکسان و هتل چهار ستاره ریمس فرودگاه بین المللی امام‌ خمینی(ره) تهران، هتل پنج ستاره رکسان‌کربلا، هتل پنج ستاره رکسان‌نجف، هتل پنج ستاره کاروانیکا کرمان، هتل پنج ستاره قصرالضیافه رکسان‌ مشهد، هتل پنج ستاره رکسان سیرجان ، هتل چهار ستاره رمیس بافت، هتل پنج ستاره پرستیژلند رکسان اصفهان، از جمله مراکز اقامتی و پذیرایی است که تحت مالکیت و مدیریت بهره برداری برند و استانداردهای بین المللی رکسان اداره می شود.
ویدیو http://asremizban.com/vdcht-nkd23nk.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما