تاریخ انتشار :شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۶۴۵
جالب است ۰ +
سرزمین موج و مرجان میزبان ساحل‌نشینان بود.
پایان مهمانی ساحل‌نشینان
اولین جشنواره فرهنگی و گردشگری ساحل‌نشینان کشور با حضور ۱۲ استان ساحلی و همسایه در منطقه آزاد چابهار به کار خود پایان داد.
رویداد گردشگری ساحل‌نشینان با حضور مدیران کل استان‌های ساحلی و استان‌های همجوار سیستان و بلوچستان، هنرمندان و صنعتگران شهرهای ساحلی و نیز هنرمندانی از کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان به مدت سه روز برگزار شد.
در این جشنواره شهر چابهار میزبان حدود دویست و پنجاه نفر مهمان از گروه‌های موسیقی، صنایع دستی، فعالان گردشگری، روسای انجمن‌های گردشگری، نمایندگان ایرلاین‌های هوایی، مدرسین مطرح ملی صنایع دستی، مدیران ملی و استانی و موسسه اقتصاد زنان بود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در این باره گفت: برگزاری این جشنواره معرف ظرفیت‌های منطقه، جذب‌ سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی و از همه مهمتر نمایش روحیه مهماندوستی مردم اين خطه از استان سیستان و بلوچستان است.
طاهره شهرکی افزود: قرارگیری شهر بندری چابهار در جانب سواحل مکران از مزیت‌های مهمی است که رهبر معظم به توسعه آن نظر ويژه دارند، لذا برگزاری این قبیل جشنواره‌ها نقش مهمی در معرفی جذابیت‌های این منطقه زیبا و چشم‌نواز دارد.
http://asremizban.com/vdcicwaq2t1a5.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما