تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۷۵۷
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
اسپا در آنتالیا میزبان یک رویداد جهانی خواهد بود.
رویداد جهانی اسپا در آنتالیا
مدیرعامل "راما اسپا" در گفتگو با عصرمیزبان با اعلام این خبر گفت: رویداد جهانی World Spa Contest پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ در آنتالیا و توسط شرکت "گلدن راما اسپا" ترکیه برگزار می‌شود.
 "پانته‌آ ضیمران" افزود: این رویداد قرار است به صورت سالانه برگزار شود. بخش مربوط به اسپا این رویداد، برای اولین بار است که به صورت جهانی برگزار خواهد شد.
وی افزود: سال گذشته این مسابقات به عنوان اولین دوره حضور ماساژورهای ایرانی، در بخش نیروی انسانی فعال در حوزه ماساژ، زیر نظر انجمن جهانی ماساژ برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد، نگاه تخصصی به گردشگری سلامت با تمرکز بر اسپاهای تندرسی است.
مدیرعامل "راما اسپا" افزود: این رویداد در پنج بخش رقابت بین اسپاها و مراکز ماساژ، هشت کارگاه تخصصی و آموزشی، مسابقه گروهی بین ماساژورها، مسابقه انفرادی و نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود. ثبت‌نام و شرکت اسپاهای ایرانی هتل به صورت کاملا رایگان خواهد بود.
شرکت "گلدن راما اسپا" سالهاست که در زمینه توسعه صنعت اسپا، همایش‌ها و سمینارهای متعددی را برگزار کرده و با برگزاری World Spa Contest قصد دارد تا بهترین‌های صنعت اسپا و ماساژ جهان را دور هم جمع تا ضمن افزایش دانش و مهارت‌ها، ارتباطات جدیدی را در سطح بین المللی رقم زند.
 
http://asremizban.com/vdccamqm82bqp.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سپهر
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
هزینه هاش چقدره؟
واقعا رایگانه برای ماساژرورها؟