تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۸۴
جالب است ۰ +
عصرميزبان-سايت گردشگري" لست سكند"ازسفربه ارمنستان وتزريق رایگان واكسن کروناخبرداده است.
واكسن رايگان كرونا ورونق فروش تورهاي ارمنستان
درسايت اين مجوعه ذكرشده كه در اقدامی کم سابقه، ارمنستان پروسه واکسیناسیون کووید-19 را به صورت عمومی آغاز کرده است و شهروندان خارجی دیگر کشورها نیز حتی بدون ثبت‌‌نام قادر به دریافت واکسن کرونا هستند. هرچند در حال حاضر تعداد دریافت کنندگان واکسن محدود است. زمانی که بیشترکشورهای جهان در انتظار دریافت واکسن کووید 19 هستند،درارمنستان هرشخصی که وارداین کشور شود،فرصت دریافت آن را خواهدداشت که واکس کویید را دریافت كند.
یکی ازمراکز توزیع واکسن ایروان که تحت نظارت وزارت بهداشت ارمنستان است،از تاریخ پانزدهم ارديبهشت فرایند عمومی تزریق واکسن کرونا را آغاز کرده است. تزریق این واکسن به صورت رایگان،بدون نیاز به ثبت‌نام قبلی است و تمامی مراحل کمتر از 10 دقیقه زمان می‌برد.
 بيشترين مراجعان راروس‌ها، لهستانی‌ها،چینی‌ها و ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.
همانند بسیاری از کشورهای جهان، در ارمنستان نیزنظریه‌هایی مبنی بر آلوده بودن واکسن کرونا و تحت کنترل گرفته شدن افراد پس از تزریق شایع شده است و به همین دلیل،تعداد زیادی از ساکنین ارمنستان تمایلی به دریافت واکسن ندارند.
اما از سوی دیگر،دولت ارمنستان طی یک اقدام غیرمعمول،تزریق رایگان واکسن رابرای شهروندان خارجی دیگر کشورها فراهم کرده است. تزریق واکسن توسط شبکه‌ای ازکلنیک‌های سیارکه به شهرهای مختلف ارمنستان سفر می‌کنند صورت می‌گیرد.
مشاهدات لست سکند نشان می دهدتعدادی از توریستهای ایرانی موفق به انجام واکسیناسیون واکسن آسترازنکا شده اند،اما هیچ تعهدی مبنی به اینکه در زمان سفرشمابه این کشورحتماموفق با انجام واکسیناسیون شوید وجود ندارد.
 
  http://asremizban.com/vdchd.n6223nkttf.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما