تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۸۷۳
جالب است ۰ +
سفر برای دریافت خدمات زیبایی و آرایشی.
اختلاف قیمت جذاب جراحی بینی در ایران
سفری پولساز که ایران هم می‌تواند در کنار رقیب جدی خود ترکیه، در معادلات آن قرار گیرد.
نشریه هافینگتون پست انگلیس در گزارشی به سفر برخی چهره‌های آمریکایی به دیگر کشورها برای انجام خدمات زیبایی و آرایشی پرداخته است؛ سفری که با هزینه هواپیما و یک هفته اقامت باز هم برای این مسافران، ارزان و مقرون به صرفه تمام می‌شود.
خدمات زیبایی واقعاً این روزها هزینه‌بر است و آمار و ارقام اخیر نشان می‌دهد که انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۳، صنعت زیبایی به درآمد سالانه ۱۱.۶ میلیارد پوند برسد.
«براین الیز»، اینفلوئنسر سفر و زیبایی است که برای اکستنشن مو به ترکیه سفر کرده است. هنگامی که او از هزینه ۴۴۵۰ دلاری اکستنشن در آرایشگاه همیشگی‌اش باخبر شد، تصمیم گرفت مسیر دیگری را امتحان کند. الیز متوجه شد که خدمات دقیقا مشابه در ترکیه به دلیل نرخ تبدیل ارز، فقط ۵۰۰ دلار برای او هزینه خواهد داشت. آرایشگاهی که او در ترکیه به آنجا رفت، یک سالن در سطح جهانی است و حالا او برای سومین‌بار به آن مراجعه کرده است. این چهره شبکه‌های اجتماعی می‌گوید یک هفته اقامت در ترکیه، که به هزینه موهایش اضافه شده، حدود ۱۶۰۰ دلار برای او هزینه داشته و در مجموع ۲۸۵۰ دلار صرفه‌جویی کرده است!
«دانا» دیگر چهره شبکه اجتماعی «TikTok» که معمولاً محتوای مرتبط با خودرو منتشر می‌کند، داستان خود از جراحی بینی ۶۰۰ دلاری در ایران را به اشتراک گذاشته است که به طور قابل توجهی کمتر از متوسط هزینه ۵۴۸۳ دلاری این جراحی زیبایی در آمریکاست.
 
 
http://asremizban.com/vdcbufbwprhbz.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما