تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۸۷۷
جالب است ۰ +
پس از وقفه‌ای ۱۲ ساله جشنواره ملی مجسمه‌های شنی بابلسر مجددا برگزار شد.
بازگشت مجسمه‌های شنی پس از ۱۲ سال
رشید احمدپور نایب رئیس شورای شهر بابلسر و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی گفت: هفتمین دوره جشنواره ملی مجسمه‌های شنی بابلسر پس از وقفه‌ای ۱۲ ساله با شرکت اساتید مجسمه ساز در پارکینگ نهم و هتل ساحلی میزبان این شهر در حال برگزاری است.
به گزارش عصرمیزبان او معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان بابلسر و نماد‌های مختلف دریای خزر مانند فک دریایی، ماهیان خاویاری و فرهنگ و آداب رسوم مازندران و خانواده را موضوع ساخت مجسمه‌های شنی در این شهر ساحلی اعلام کرد.
احمدپور افزود: شورای شهر و شهرداری بابلسر توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و گردشگری دارد و بر این اساس، جشنواره مجسمه‌های شنی با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین مردم  و گردشگران و معرفی جاذبه‌های گردشگری بابلسر از بیست و یکم تا بیست و سوم تیرماه برپا خواهد شد.
او با بیان این‌که رسانه‌های خارجی هم برای شرکت در این جشنواره دعوت شده‌اند گفت: ایجاد غرفه‌های غذای محلی و صنایع‌دستی، موسیقی زنده مازندرانی با حضور هنرمندان استان و برنامه‌های ورزشی و ساحلی از جمله برنامه‌های جانبی جشنواره مجسمه‌های شنی بابلسر هستند.
احمدپور در پایان از همکاری مجموعه هتل‌های میزبان، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر، صنایع‌دستی میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان و اساتید مجسمه ساز شهرستان قدردانی کرد.
 اینجا بخوانید:
جذابترین اقامت در ساحل خزر
http://asremizban.com/vdcfiedcaw6de.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما