تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۹۵۷
جالب است ۰ +
فریبا عباسی سرپرست شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی شد.
انتصاب یک بانو در گسترده‌ترین گروه هتلداری ایران
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی طی حکمی از سوی سیدرضا علیخانی مدیرعامل و نائب رییس هیأت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، دکتر فریبا عباسی، عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی، امروز به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: به موجب این حکم سرکار عالی به عنوان «سرپرست شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال در جهت تحقق اهداف تعیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه آن شرکت، قانون تجارت و با رعایت صرفه و صلاح شرکت مذکور انجام وظیفه فرمایید.
ایجاد هم افزایی، رعایت مفاد اساسنامه، پیگیری مصوبات هیئت مدیره، پیگیری موضوعات حقوقی، وصول مطالبات، حفظ منافع سهامداران، بروز رسانی آئین نامه ها، اصلاح ساختار سازمانی مورد انتظار است.
عباسی ضمن عضویت ۵پنج ساله در هیئت‌مدیره، پیش از این معاون اجرایی هتل‌ها، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی بوده است .
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی وابسته به دو صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی گسترده‌ترین گروه هتلداری ایران محسوب می‌شود و سراسر کشور فعالیت دارد.
 
http://asremizban.com/vdcebf8oijh8n.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما