تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۹۶۰
جالب است ۰ +
پروژه جدید ایران هراسی با مشارکت سعودی ها رقم خورد.
پروژه جدید ایران هراسی با مشارکت سعودی‌ها
طی روزهای گذشته خبری مبنی برپرهزینه ترین فیلم تاریخ عربستان با موضوع حمله اعراب به ایران با حضور «ویشکا آسایش» منتشر شد. خبری که حسابی نقل محافل سینمایی شد.
این جزء اولین پروژه‌های سینمایی کشور عربستان است که مطابق با صنعت هالیوود و با همکاری ام‌بی‌سی درحال تولید است. گفته می‌شود که این فیلم با موضوع شکست ارتش خسرو پرویز از قبایل «بکر بن وائل» در جنگ معروف «ذوقار» ساخته می‌شود. ظاهر پروژه اگرچه روایتی تاریخی است اما مبتنی‌بر یک ایده نژادی و نبرد قومیتی تعریف می‌شود. 
"فیلم سینمایی «جنگجوی صحرا» Desert Warrior به کارگردانی روپرت وایت با موضوع «جنگ ذوقار» و شکست خسرو پرویز از اعراب، این روزها در حال آماده‌سازی برای اکران است."
طبق اعلام سایت imdb، در این فیلم بن کینگزلی که پیش از این نیز بارها در نقش شخصیت‌های ایرانی همچون «ابوعلی سینا» مقابل دوربین رفته، نقش خسرو پرویز پادشاه ساسانی را ایفا می‌کند. همچنین در لیست غیررسمی و دستکاری شده بازیگران «جنگجوی صحرا» نام ویشکا آسایش، در نقش ماریا (مریم، همسر خسرو پرویز) به چشم می‌خورد و در فضای مجازی ایفای نقش احتمالی بازیگر به ظاهر مهاجرت کرده سینمای ایران مورد بحث قرار گرفت.
اما چندی نگذشت که ویشکا آسایش در فضای مجازی با تکذیب حضورش در این اثر گفت: "خبر بازی من در فیلم Desert Warrior درست نیست.
http://asremizban.com/vdcicua32t1aq.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما