تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۲۹
جالب است ۰ +
پروازهای مستقیم هواپیمایی وارش از تهران به مقصد دوشنبه از امروز آغاز می شود.
وارش؛ یکشنبه در دوشنبه
به گزارش عصرمیزبان، براساس اطلاعیه شرکت هواپیمایی وارش، امروز نخستین پرواز این شرکت هواپیمایی بین ایران و تاجیکستان درمسیرتهران- دوشنبه برقرارمی‌شود.
افزایش پروازهای مستقیم بین ایران و تاجیکستان در پی توسعه روابط دو کشورهم فرهنگ و هم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری‌ها در حوزه گردشگری و حمل و نقل هوایی و افزایش تعداد مسافران بین دو کشورانجام می‌پذیرد.
محمد تقی صابری سفیر فوق العاده جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با اعلام این مطلب در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: با پیگیری های انجام شده و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری ایران و تاجیکستان، این پرواز به منظور رفاه حال و شهروندان دو کشور و تسهیل سفر گردشگران انجام می شود.به گفته سفیر کشورمان زمان این پرواز، طبق برنامه، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه و برگشت آن در ساعت ۲۳ همان روز خواهد بود. 
محمدتقی صابری همچنین افزود: درحال حاضر پرواز مستقیم در مسیر مشهد - دوشنبه- مشهد درروزهای پنجشنبه هرهفته برقرارمی باشد و قبل از برقراری پروازهای مستقیم، شهروندان دو کشور ناگزیر بودند از مسیرغیرمستقیم و از طریق کشورهای ثالث مسافرت کنند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می شد.
سفیر ایران درتاجیکستان اظهار داشته است: با توجه به توسعه روابط دو کشورهم فرهنگ وهم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری و افزایش تعداد مسافران و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت های هواپیمایی "ایرانی" و "تاجیکستانی"، امیدواریم به یاری خدا تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، درآینده باز هم افزایش یابد.
http://asremizban.com/vdcic3a52t1ar.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما