تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۶۸۲
جالب است ۰ +
اولین پرواز چارتری تهران - دوحه انجام می‌شود.
آسمان قطر وارشی شد
با پایان یافتن شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، توریسم قطر از امضای تفاهم‌نامه برقراری اولین پرواز چارتری تهران - دوحه خبر داد. بر اساس این تفاهمنامه، شرکت هواپیمایی ایرانی وارش، ۲ پرواز در هفته در مسیر تهران به دوحه و بالعکس انجام خواهد داد. این تفاهمنامه توسط برتولد ترنکل، رییس اجرایی توریسم قطر و یعقوب قاسمی، مدیر شرکت مسافرتی ایران مرکز، به امضا رسید.
به ‌گفته برتولد ترنکل، قطر در راستای جذب ۶ میلیون گردشگر تا سال ۲۰۳۰ میلادی، همواره در حال ترسیم مسیرهای جدید گردشگری است و امضای این تفاهم‌نامه نیز در ادامه همین تلاش است.
رئیس اجرایی توریسم قطر، می‌افزاید: «ایران یکی از ۱۵ بازار هدف گردشگری قطر است تا بازدیدکنندگان ایرانی، قطر را به‌عنوان مقصد اصلی برای آرامش و تجدید قوا برگزینند. شرکت در نمایشگاه گردشگری تهران این فرصت را به ما داد تا قطر نزد ایرانیان بهتر شناخته شود و با ارائه بسته‌های جذاب مسافرتی، اطلاعات تازه‌ای را برای همکاران خود در دفاتر خدمات مسافرتی ایران به اشتراک بگذاریم.»
یعقوب قاسمی نیز در این نشست گفت: «بسیار خرسندیم که فرصت سفر به قطر و تجربه دست اول به این جواهردرخشان در خلیج فارس را برای هموطنان ایرانی مهیا کرده‌ایم. ما به عنوان شرکت مسافرتی پیشرو با بیش از سی سال سابقه فعالیت، به حفظ بالاترین استانداردها برای مسافران خود متعهدیم و بی‌تردید پروازهای چارتر جدید ما در آینده نیز همان کیفیت را خواهند داشت.»
گفتنی است قطر برای نخستین بار در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران که از ۱۸ تا ۲۱ بهمن، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور یافت. «توریسم قطر» نماینده رسمی گردشگری قطر در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بود.
 
 
  http://asremizban.com/vdcjf8emzuqeo.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما