تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۶۹۹
جالب است ۰ +
زندگی مردم چابهار با زندگی ژاپنی‌ها شباهت دارد.
توصیف  جالب سفیر ژاپن از چابهار
سفیر ژاپن در ایران که دیروز همراه نماینده برنامه عمران سازمان ملل متحد در ایران و هیات همراه به چابهار سفر کرده است، با بیان مطلب فوق گفت: فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری و گردشگری در این نقطه از ایران وجود دارد.
به گزارش عصرمیزبان آیکاوا کازوتوشی با تمجید از ظرفیت بالای گردشگری در چابهار، افزود: کوه‌های مریخی، تالاب صورتی و ظرفیت‌های متعدد نوار ساحلی از جمله جذابیت‌های مهم این منطقه به شمار می رود.
وی افزود: چابهار به نقاط مختلف جهان از طریق ارتباط دریایی متصل می‌شود که این فرصت خوبی هم برای گردشگری و هم برای سرمایه‌گذاری است.
کازوتوشی با اشاره به اینکه ما ژاپنی‌ها اینگونه مناطق که از نظر نوع غذاها و زندگی به ما نزدیک است را دوست داریم، تصریح کرد: زندگی مردم چابهار با توجه به سکونت در کنار دریا و استفاده از غذاهای دریایی شباهت‌هایی با نوع زندگی مردم ژاپن دارد و خلق و خو و آرامی آنها نیز مشابه مردم کشور ماست و من به این آداب و رسوم علاقه زیادی دارم.
سفیر ژاپن افزود: سه سازمان از سوی سازمان ملل متحد به منظور همکاری در بخش‌های آب، گمرک و بنادر راهی چابهار شده‌اند که امیدواریم دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.
http://asremizban.com/vdchtwn-d23nw.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما