تاریخ انتشار :شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۳۸۳
جالب است ۰ +
جشنواره تابستانی قشم با تخیف ویژه برپا می‌شود.
قشم نصف قیمت شد
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ارایه تخفیف‌های ۵۰ تا ۶۰ درصدی خدمات در مناطق گردشگری و تفریحی این جزیره به گردشگران جشنواره تابستانی خرید "قشمی نو" خبر داد.
ابراهیم رستم گورانی گفت: در مدت برپایی این جشنواره (یکم تا پانزدهم تیر ۱۴۰۳) با شعار «این سفر ارزش داره» گردشگران می‌توانند در خرید از تمامی اصنافی که دارای پوسترهای جشنواره و کوپن قرعه‌کشی هستند، به صورت برخط از پنج تا پنجاه درصد تخفیف استفاده کنند.
وی ادامه داد: همچنین با هدف ارایه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران ورودی به جزیره قشم در جشنواره خرید با تخفیف "قشمی نو" با همکاری جوامع هتلداران و اقامتگاه‌داران برای مسافرانی که در تاریخ یاد شده برای سفر به این جزیره برنامه‌ریزی کنند در ارایه خدمات اقامتی ۵۰ تا ۶۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
به گزارش عصرمیزبان برگزاری برنامه‌های مفرحی از قبیل تور گردشگری علمی جزیره ویژه فرزندان گردشگران، مسابقات خانوادگی طناب‌کشی و دارت، رالی فرهنگی تحت عنوان پیدا کردن گنج در مناطق گردشگری جزیره، برگزاری کنسرت خوانندگان مطرح کشور، جُنگ‌های شبانه و اهدای جوایز خرید با تخفیف‌های برخط، نمایشگاه غذا و تور کشتی تفریحی بخش دیگری از برنامه‌های جشنواره تابستانی قشم است.
در این جشنواره هر شب به ۱۰ خانواده گردشگر انتخابی توسط برگزار کننده جشنواره بر اساس قرعه‌کشی جوایزی اهدا خواهد شد. این جشنواره با حمایت و سیاست‌گذاری منطقه آزاد قشم و با همکاری فعالان اقتصادی، مجتمع‌های اقامتی و تجاری این جزیره از جمعه یکم تیر ماه به مدت ۱۵ روز متنوع‌تر و با کیفیت‌تر از جشنواره‌های قبل برگزار خواهد شد.
http://asremizban.com/vdcg.79qrak9wwpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما