تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۱۴۶۳
جالب است ۰ +
با امضای قرارداد صدور کارنه دوپاساژ

ورود خودروهای ارمنستانی به ایران

سفر ارمنستانی‌ها به ایران با خودروی شخصی تسهیل شد.
ورود خودروهای ارمنستانی به ایران
قرارداد صدور کارنه دوپاساژ برای خودروهای اتباع ارمنستانی میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، کلوپ اتومبیلرانی ارمنستان و شرکت آمود سیر فرتاک امضا شد. 
به گزارش عصرمیزبان از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مراسم امضای این قرارداد با حضور مهدی سبحانی سفیر ایران در ارمنستان، محمد حسین صوفی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، آرسن مانوکیان رییس کلوپ اتومبیلرانی ارمنستان و سعید دلشاد مدیر عامل شرکت آمود سیر فرتاک برگزار شد.
در پی امضای این قرارداد، اتباع کشور ارمنستان به منظور سفر به ایران می‌توانند با استفاده از خدمات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، کارنه دوپاساژ یا دفترچه عبور گمرکی برای خودروهای خود دریافت کنند.
تسهیل و تسریع در تردد خودروهای ارمنستانی به ایران، کمک به توسعه گردشگری و ورود گردشگران خارجی به کشورمان و تقویت روابط گردشگری و حمل و نقل با کشورهای همسایه از مهمترین اهداف امضا قرارداد صدور کارنه دوپاساژ برای خودروهای اتباع ارمنستانی میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و کلوپ اتومبیلرانی ارمنستان و شرکت آمود سیر فرتاک است.
http://asremizban.com/vdcf.vdyiw6djmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما