تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۰۴۴
جالب است ۰ +
ایتالیا و کره‌ جنوبی آچمز شدند

تحول گردشگری عربستان در جهان

میزبانی ریاض در اکسپو ۲۰۳۰ از مهمترین خبرهای این هفته گردشگری بود.
تحول گردشگری عربستان در جهان
اعضای دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌های اکسپو که مقر آن در پاریس است، ریاض را با اکثریت ۱۱۹ رأی از ۱۶۵ رأی در جریان نشست پشت درهای بسته در حومه شهر ایسی ـ له ـ مولینو انتخاب کردند.
ریاض پس از اعلام پیشنهاد خود که بر شکل‌دهی آینده‌ای مرفه و پایدار متمرکز است، از رم ایتالیا و شهر بندری بوسان کره جنوبی برای میزبانی رویدادی که انتظار می‌رود میلیون‌ها بازدیدکننده را جذب کند، پیشی گرفت.
برنامه‌های عربستان برای این نمایگاه شامل یک شبکه بزرگ حمل‌ونقل عمومی و یک فضای نوگرا و دایره‌شکل با پارک‌های عمومی، امکانات بازی‌های الکترونیکی، استیج‌های بزرگ اجرا و مکان‌های ورزشی است.
این پروژه همچنین شامل برنامه‌هایی برای تمرکز روی "شتاب‌دادن به نوآوری‌ها" برای حفظ اکوسیستم‌های طبیعی است.
به گزارش یورونیوز عربستان سعودی امیدوار است این رویداد ۴۰ میلیون بازدیدکننده را به پایتخت این کشور بکشاند و بیش از همه موجب رونق جهانی صنعت گردشگری این کشور شود. در این رقابت، هر شهر تلاش‌های خود را افزایش داد و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد و وعده‌های جاه‌طلبانه‌ای را برای تضمین برگزاری هرچه بهتر این رویداد معتبر جهانی ارائه کرد.
عربستان تبلیغات قابل‌توجهی را درباره نمایشگاه "ریاض ۲۰۳۰" در نزدیکی برج ایفل و در سراسر پاریس به‌راه انداخت که با حمایت رئیس جمهور فرانسه همراه بود.
هدف اصلی این نمایشگاه، نمایش دادن دستاوردهای فناوری، علم، صنعت، فرهنگ و هنر از سراسر جهان است.
دبیرکل دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها، دیمیتری کرکنتزیس، اعلام کرد که «عربستان سعودی قاطعانه برنده اکسپو ۲۰۳۰ شد» و به ریاض به دلیل «پیروزی قاطع» تبریک و گفت: این نمایشگاه تسریع‌کننده مسیر تحول عربستان خواهد بود.
شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این باره اظهار کرد: این کشور نسخه استثنایی اکسپو ۲۰۳۰ را ارائه خواهد کرد.
 
http://asremizban.com/vdca.yn6k49nwy5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما