تاریخ انتشار :شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۲۸۶
جالب است ۰ +
«روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.
«روایت باران» در نیاوران
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی و اسلامی ترانه باران، نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی با عنوان «روایت باران» در محل گالری فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری از بخش‌های مختلف نمایشگاه روایت باران بازدید کردند.
این نمایشگاه توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و به مدیریت محبوبه کاظمی دولابی و با همکاری صندوق اعتباری هنر با محوریت خط و خوشنویسی آثار قرآنی در عرصه هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه بیش از 170 اثر از هنرمندانی چون یدالله کابلی خوانساری، علی‎اشرف صندوق‌آبادی،مهدی فلاح،محمدعلی قربانی،احمد شفیعی‌ها،حیدر موسوی و...به نمایش در می‌آید.
توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی از جمله اهداف این نمایشگاه است.
نمایشگاه «روایت باران» از ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳ در فرهنگسرای نیاوران به مدت یک ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.
http://asremizban.com/vdci.vazct1arqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما