تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۱۳۰۵
جالب است ۰ +
درخواست روس‌ها برای سفر به ایران افزایش یافته است.
افزایش درخواست روس‌ها برای سفر به ایران
شرکت‌های گردشگری آی.تی.ام (ITM) و اکسپرس روسیه اعلام کردند که ایران در میان گردشگران روس علاقه‌مند به خاورمیانه، محبوبیت دارد و درخواست‌ها برای سفر به این کشور افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری روسی پروفایل، شرکت آی‌تی‌ام از افزایش ۳۰ درصدی و شرکت اکسپرس از افزایش ۲۰ درصدی تقاضا برای تورهای گردشگری به مقصد ایران خبر می‌دهند.
شرکت آی‌تی‌ام در بیان علت افزایش اقبال گردشگران روس‌ به این تورها اعلام کرد: گردشگران ما ایران را به عنوان کشوری تمیز، آرام و ارزان ارزیابی می‌کنند.
این رسانه روس در ادامه به نقل از نادژدا سارتووا کارشناس تورهای ایران در این شرکت گردشگری نوشت: علاقه به این مقصد منحصر به فرد از نظر تمرکز جاذبه‌های تاریخی و معماری بسیار زیاد است؛ در ایران، گردشگران عمدتاً به برنامه‌های گشت و گذار با اقامت در بیابان علاقه‌مند هستند.
پایگاه خبری پروفایل در ادامه نوشت: هدف ایران تبدیل شدن به یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای روس‌ها است. برای دستیابی به این هدف، این کشور، قوانین مهاجرت را ساده کرده و امکان پرداخت هزینه کالا و خدمات با کارت‌های شبکه بانکی روسیه را فراهم کرده است؛ در این شرایط، این احتمال وجود دارد که به زودی پروازهای مستقیم از روسیه به جزیره کیش، اصلی‌ترین مقصد گردشگری ساحلی ایران راه‌اندازی شود.
کارشناسان مرکز تحقیقات استراتژیک روسیه و انجمن مجریان تور این کشور (ATOR) پیش‌بینی می‌کنند که جریان گردشگران متقابل بین فدراسیون روسیه و ایران در سال ۲۰۲۴ میلادی از ۶۰ هزار نفر فراتر رود.
http://asremizban.com/vdca.wn6k49nem5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما