تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۳۳
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
عصرميزبان-چشمه های آب گرم معدنی را مي توان گنج پنهان رامسرناميد كه از دل طبیعت می جوشد.
اميدبراي احياي گنج عروس ايران
ظرفیتی با خاصیت درمانی فراوان كه نقش اساسی در توسعه صنعت گردشگری در منطقه و حتی كشور دارد.
بیشترین تعداد چشمه های آب گرم پیرامون هتل ها و كاخ رامسر از دل زمین می جوشد و پس از كانال كشی و شبكه گذاری برای استفاده مراكز آب گرم این شهر كه اغلب به شیوه سنتی و غیربهداشتی مدیریت می شود، قرار می گیرد.
فعالیت مراكز آب گرم این شهر به پیش از انقلاب اسلامی بازمي گردد و درتمام اين سالها ازان غفلت شده و حال و روزخوشي ندارد.
مراكزي كه به بدترين شكل ممكن اداره مي شوند وازامكانات و بهداشت استاندارد برخوردارنيستند.
خبرخوش مديركل هتل هاي پارسيان رامسرمبني بر طراحي معماري مجموعه اب گرم رامسركورسوي اميد را دردل رامسري ها وعلاقمندان به گردشگري سلامت زنده كرد.
 مدیرکل هتل گفت: فاز ۱ نقشه های معماری بهسازی و نوسازی آبگرم معدنی هتل توسط شرکت مشاور تهیه و پس از بررسی و تایید در شرکت هتل ها و هلدینگ سیاحتی، به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رامسر ارسال شد.
کرم زاده ادامه داد: با توجه به قرارگیری اماکن هتل در بافت تاریخی شهر رامسر، نقشه های مربوطه در کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران مطرح و پس از تایید، وارد فازهای بعدی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در طراحی جدید نگاه ملی به طرح داشته ایم، افزود: با اجرای این پروژه، تحولی عظیم در حوزه گردشگری هتل و حتی شهرستان اتفاق خواهد افتاد.
مدیرکل هتل پارسیان رامسر با یادآوری این نکته که آبگرم هتل از نظر کیفیت و کمیت بی نظیر است، تاکید کرد: این نعمت خدادادی به بهترین شکل در اختیار مردم وگردشگران خارجي قرار خواهد گرفت.
آب گرم عروس ايران دارای خواص طبی و درمانی متفاوت شامل حرارت درمانی، آب درمانی، روان درمانی، تسكین دهنده دردهای ناشی از شكستگی های مزمن است و برخی از بیماری های پوستی و نیز دردهای عضلانی را تسكین می دهد.
تحقق بهربرداري ابرومند از اين نعمت ارزشمند مي تواند زمينه شكوفايي گردشگري سلامت را در مازندران فراهم كند.
  http://asremizban.com/vdcaken6149ne.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عبدالعزیز بلوچ
feedback
Iran, Islamic Republic of
هرچه برایم دوستت داری متشکرم