تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۴۲۴
جالب است ۰ +
با راه‌اندازی کلوپ ملی گردشگری هوایی

شروع پروازهای تفریحی در ساری

کلوپ ملی گردشگری هوایی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
شروع پروازهای تفریحی در ساری
کلوپ ملی گردشگری هوایی حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مراسمی در شهر ساری فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط‌عمومی کانون جهانگردی، این مراسم با حضور حسن معبودی نماینده حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون و جمعی از خلبانان و مربیان آموزشی پرواز در محل سایت پروازی فرودگاه بین‌المللی ساری برگزار و طی حکمی از سوی حسن معبودی، کاپیتان محمد ماهان علی‌یاری به سرپرستی کلوپ گردشگری هوایی-موتوری استان مازندران منصوب شد.
‏‎کاپیتان علی یاری در بخشی از این مراسم با اشاره به سابقه طولانی گردشگری هوایی در اروپا اظهار داشت: این حوزه در ایران هم مقوله تازه‌ای نیست و پروازهای گردشگری با هواپیما، پاراموتور و پاراتراک در شهرهای مختلف کشور بر فراز مناظر دیدنی شهرها، جنگل، دریا و مناطق تاریخی در حال اجرا است و در سال‌های اخیر هم مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.
او در ادامه گفت: استفاده از هواپیمای شخصی در استان مازندران به دلیل وجود دریا و جنگل جاذبه و کشش فراوانی برای گردشگران داخلی و خارجی دارد.
‏‎وی درباره‌ی هزینه پروازهای تفریحی گفت: هزینه این پروازها به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که تمام اقشار جامعه بتوانند، حداقل یک بار آن را تجربه کنند. در کنار این، دوره‌های آموزشی این هواپیماها با مجوز و نظارت سازمان هواپیمائی کشور در استان مازندران در حال برگزاری است و سالیانه تعدادی علاقه‌مند به خلبانی در این رشته فارغ‌التحصیل می‌شوند و می‌توانند در طول سال پرواز تفریحی و گردشگری انجام دهند.
 
http://asremizban.com/vdcc.iqsa2bq00la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما