تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۴۲۹
جالب است ۰ +
بازدید گردشگران خارجی از موزه رامسر افزایش یافت.
روزی ۲۵ گردشگر خارجی در این موزه ایرانی
تعداد گردشگران خارجی که در چهار ماه ابتدای سال جاری از پردیس فرهنگی موزه‌ای رامسر بازدید کردند به استناد آمارهای رسمی با رشد ۸۸ درصدی و ثبت میانگین ۲۵ بازدیدکننده خارجی در هر روز همراه بود که می‌تواند نشان دهنده اثربخش بودن برنامه‌ریزی‌های این مجموعه برای جذب گردشگران سایر کشورها باشد.  
از یکم فروردین تا ۳۱ تیر امسال سه هزار و ۱۳۷ گردشگر خارجی از پردیس موزه‌ای رامسر بازدید کردند که نزدیک به ۲ برابر آمار مدت مشابه پارسال است.
در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد گردشگران خارجی که از این مجموعه بازدید کرده بودند یک‌هزار و ۶۶۰ نفر بود که این رقم در مدت مشابه امسال یک‌هزار و ۴۷۷ نفر بیشتر شده است.
خارجی‌هایی که در چهار ماه نخست امسال از پردیس موزه‌ای رامسر بازدید کردند از ۱۲ کشور عمان، عراق، لبنان، روسیه، ایتالیا، کره، چین، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، آمریکا و انگلیس به مازندران سفر کرده بودند و بیشترین تعدادشان نیز اهل عراق و عمان بودند.
به گزارش ایرنا پردیس فرهنگی موزه‌ای رامسر که در یک محوطه تاریخی و میراثی ۱۲ هکتاری قرار دارد، یکی از جاذبه‌های منحصربه‌فرد مازندران در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است که شامل شش موزه متفاوت و چند زیرساخت فرهنگی دیگر در دل یک باغ‌موزه گیاه‌شناسی می‌شود. مجموعه‌ای جذاب و زیبا که طی سال‌های اخیر با افزایش تعداد موزه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بزرگ‌ترین مجموعه موزه‌ای شمال کشور محسوب می‌شود.
http://asremizban.com/vdch.inzt23nkwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما