تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۴۶۷
جالب است ۰ +
سفر بازنشستگان فولاد به شمال تسهیل شد.
سفرِ شمالِ بازنشستگان فولاد
بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد از اول شهریور می توانند با استفاده از یارانه سفر شمال کشور را خاطره کنند.
به گزارش عصرمیزبان از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، این صندوق در راستای گسترش خدمات رفاهی به بازنشستگان امکان استفاده بازنشستگان از یارانه سفر جهت اقامت و پذیرایی در هتل کیش مهر فریدونکنار را فراهم کرده است.
معاون فنی و عملیات بیمه‌ای بازنشستگان صندوق فولاد در خصوص این تسهیلات گفت: بازنشستگان می‌توانند در این هتل، سه شب به صورت فولبرد ( صبحانه، نهار و شام) اقامت داشته باشند.
محمد ابراهیمی افزود: هزینه هر نفر شب یک میلیون و دویست هزار تومان است که 500 هزار تومان آن در قالب یارانه سفر از طرف صندوق فولاد پرداخت می‌شود و 700 هزار تومان دیگر سهم بازنشسته است که در اقساط 12 ماهه از حقوق آنها کسر خواهد شد.
بازنشستگان متقاضی می‌توانند جهت ثبت نام به دفاتر امور بازنشستگی مراجعه کنند.
گفتنی است اقامت فولبرد برای استفاده از یارانه سفر شامل خود بازنشسته، همسر و فرزندان (حداکثر تا 5 نفر) خواهد بود و اگر مهمانی اضافه بر نفرات یادشده همراه بازنشسته باشد مشمول یارانه سفر نخواهد بود و هزینه این دسته از افراد در اقساط شش ماهه از حقوق بازنشسته کسر می‌شود.
ضمن اینکه هر بازنشسته در سال فقط می‌تواند یک بار از یارانه سفر مشهد، شمال و یا گاجره دیزین استفاده کند. به عنوان مثال بازنشسته ای که از یارانه سفر مشهد استفاده کند دیگر مشمول یارانه سفر در گاجره و شمال نخواهد شد.
 
  http://asremizban.com/vdcj.mevfuqexasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما