تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۱۴۷۹
جالب است ۰ +
بانوی ایرانی رالی بزرگ موتورسواری فیوا ۲۰۲۴ بدرقه شد.
ویراژ بانوی موتورسوار ایرانی در لهستان
انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران از انجمن‌های تابعه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مراسمی، بانوی موتورسوار ایرانی را برای حضور در مسابقات 2024 FIVA World Rally بدرقه کرد.
به گزارش عصرمیزبان از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، آئین بدرقه مریم طلایی بانوی ایرانی به رالی بین‌المللی موتورسواری در کشور لهستان روز چهارشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۳ با حضور محمدحسین صوفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و رویا ایمانی رئیس هیات مدیره شرکت هزار و یک گشت پاسارگاد در محل سالن کنفرانس ساختمان اصلی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.
مریم طلایی ضمن قدردانی از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای فراهم آوردن زمینه حضور در رالی جهانی موتورسواری برای دومین سال پیاپی، به توجه رسانه‌های خارجی و شرکت‌کنندگان دیگر کشورها به حضور یک بانوی ایرانی در این رالی اشاره کرد و اظهار داشت: این رالی یک رویداد تاریخی بوده و جزء قدیمی‌ترین رالی‌های موتورسواری در دنیا شناخته می‌شود که هر ساله بیش از یکصد شرکت کننده با فرهنگ‌های متفاوت را از کشورهای مختلف گردهم می‌آورد.
وی افزود: یکی از اهداف مهم FIVA World Rally معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی کشور میزبان، تبادل فرهنگ‌ها، ایجاد همدلی و همبستگی بین ملت‌ها در کنار توسعه صلح جهانی است. من هم به عنوان یک ایرانی برای معرفی فرهنگ و گردشگری کشورمان در سطح جهانی احساس مسئولیت می‌کنم و در تلاش هستم تا تصویر درست و واقعی از ایران زیبا و امن در عرصه‌های جهانی به نمایش بگذارم.
بانوی موتورسوار ایرانی پیشنهاد داد که دوره‌های بعدی این رالی به میزبانی ایران برگزار شود که این موضوع با استقبال و موافقت مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مواجه و مقرر شد، مریم طلایی موضوع آمادگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری FIVA World Rally ۲۰۲۵ به میزبانی ایران را به برگزار کنندگان این رویداد اعلام کند.
http://asremizban.com/vdcc.mqsa2bq0ola82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما