تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۵۲۶
جالب است ۰ +
مرکز فرهنگی- توریستی ایران در تایلند ایجاد می‌شود.
ایجاد مرکز توریستی ایران در تایلند
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند گفت: مرکز فرهنگی توریستی در تایلند به همت رایزنی فرهنگی کشورمان با هدف «توریست شناخت» و «ایران شناخت» راه‌اندازی شده است و تایلندی‌ها به ایران سفر می‌کنند.
مهدی زارع‌ بی‌عیب، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند افزود: کشور تایلند از کشور‌های مهم «آسه آن» است و با زیرساخت‌های ایجاد شده توانسته از نظر اقتصادی و فرهنگی به حد بالایی برسد.
وی افزود: در این کشور ۹۰ درصد بودایی و حدود ۸ درصد مسلمان هستند و زندگی مسالمت آمیزی در این کشور حاکم است. این کشور به کشور لبخند‌ها معروف است. تایلند مناطق بکر آب و هوایی دارد. امسال به تعداد ۴۰ میلیون توریست هدفگذاری کرده است و از امنیت بالایی برخوردار است.
زارع اظهار داشت:در این کشور بودایی، حدود ۷ سال است روی آشپزخانه حلال کار به صورت دانشگاهی کار می‌کند و معتقدند در بحث توریسم تاثیرگذار است و توریست این کشور به سمت توریست خانوادگی می‌رود.
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند افزود: یک مرکز توریستی را به نام cultural center راه‌اندازی و کار فرهنگی را شروع می‌کنیم. خوراک‌های فرهنگی که برای یک توریست شناخت و ایران شناخت لازم است. بیشتر می‌خواهیم تایلندی‌ها را وارد ایران کنیم.
http://asremizban.com/vdcf.0dyiw6dtvgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما