تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۱۷
جالب است ۰ +
نخستین شعبه بین‌المللی موزه بستنی آمریکا در قاره آسیا و کشور سنگاپور افتتاح شد.
افتتاح اولین موزه بستنی در آسیا
به گزارش خبرگزاری رویترز، موزه بستنی آمریکا نخستین شعبه بین‌المللی خود را در سنگاپور راه‌اندازی و افتتاح کرد تا پس از مدت‌ها محدودیت و تعطیلی کرونایی، یک سرگرمی شیرینی‌ به مردم این کشور هدیه کند. 
بازدیدکنندگان برای ورود به این موزه تعاملی و بازدید از بخش‌های هیجان انگیز آن، از بستنی‌های جاری گرفته تا استخرهای توپی که از ترافل‌های پلاستیکی رنگارنگ مخصوص تزئین بستنی پر شده بود، باید از قبل بلیت رزرو می‌کردند تا از ازدجام جمعیت و خطر گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.
پیراکاش تی (Pirakash T) رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه موزه بستنی سنگاپور درباره افتتاح این موزه می‌گوید: این موزه رنگارنگ ضمن کمک به فعال شدن بخش خلاق مغز،  به افراد کمک می‌کند مشکلات و دغدغه‌هاشان را فراموش کنند. بنابراین معتقدم افتتاح این موزه مفید است چون کمک می‌کند برای چند لحظه از بحرانی که در دنیا در جریان است، فرار کنید.
در این موزه که ۵ هزار و پانصد و هشتاد متر مربع مساحت دارد، شیوه‌نامه‌های سختگیرانه کرونایی حاکم است که از آن جمله می‌توان به لزوم ثبت اطلاعات ورود و خروج هر بازدیدکننده و ارائه گواهی واکسیناسیون یا تست منفی کرونا اشاره کرد.
آماندا لیم، یکی دیگر از بازدیدکنندگان موزه بستنی سنگاپور، می‌گوید: در اینجا صددرصد احساس امنیت می‌کنیم، همگی ماسک داریم به جز وقتی از خوراکی‌های خوشمزه موزه می‌خوریم. همچنین نرخ واکسیناسیون در اینجا (سنگاپور) خیلی بالاست. بنابراین حس می‌کنیم حضور در اینجا برایمان خطری ندارد و خوشحالیم که از آن بازدید می‌کنیم.
http://asremizban.com/vdcd250x6yt0f.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما