تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۲۶۶
جالب است ۰ +
شرکت هواپیمایی اسکای آپ اوکراینی لباس یونیفرم مهمانداران زن مجموعه خود را به مدل راحت‌تری تغییر داده و کفش ورزشی به جای مدل پاشنه بلند برای آن‌ها جایگزین کرده است.
خداحافظی با پاشنه بلند؛ مهمانداران نفس می کشند
زنان مهماندار این شرکت هواپیمایی از چنین تغییری راضی هستند. در واقع اسکای آپ طی یک نظرسنجی به این نتیجه رسید که فرم لباس و مدل کفش را برای مهمانداران زن خود تغییردهد.
 طبق نظرسنجی انجام شده کارمندان زن این شرکت از پوشیدن لباس‌های جذب و کفش پاش بلند به مدت طولانی خسته شده بودند. به گفته رئیس بخش بازاریابی این شرکت هواپیمایی، این مجموعه دریافت که زنان به دلیل ایستادن طولانی مدت با لباس‌های تنگ و کفش نامناسب اذیت و خسته می‌شوند. 
مهمانداران این هواپیمایی گفته بودند که برای یک پرواز به مقصدی مانند زنگار، باید 12 ساعت داخل فضای هواپیما بایستند و راه بروند که انجام این کار با کفش‌های پاشنه بلند شرایط را برایشان بسیار سخت‌تر می‌کند.
 ضمن اینکه با همین شرایط و لباس‌های تنگ مجبور به گذراندن مراحل امنیتی قبل از پرواز و حتی تمیز کردن فضای داخلی هواپیما در پایان هر سفر هستند. همه این موارد باعث شد تا مسئولان شرکت هواپیمایی اسکای آپ دست به چنین اقدامی بزنند.
 شرکت هواپیمایی اسکای آپ ال‌ال‌سی، یک مجموعه ارزان قیمت برای پروازهای خارجی است که از ماه مه 2018 کار خود را آغازكرد.
http://asremizban.com/vdcht-nid23n-.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما