تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۸۲
جالب است ۰ +
یک ماشین که به مدت بیش از چهار دهه است که در خیابان پارک شده اکنون به جاذبه توریستی تبدیل شده است.
ماشین مرموزي كه جاذبه گردشگري شد
ماشین اسرارآمیزی که مدت ۴۷ سال از پارک آن در یکی از خیابان‌های ایتالیا می‌گذرد اکنون به جاذبه گردشگری تبدیل شده است. «آنجول فرگولنت»، ۹۴ ساله لانچیا فولویا مدل ۱۹۶۲ خود را در مقابل روزنامه فروشی‌ای که در کونِگلیانو در سال ۱۹۷۴ به همراه همسرش «برتیلا مودولو» اداره می‌کرد پارک کرده بود.
 آنجلو در این باره به گازِتینو گفت: «من به مدت ۴۰ سال به همراه همسرم برتیلا که ۱۰ سال از من کوچکتر بود دکه روزنامه فروشی زیر خانه مان را اداره می‌کردیم. وقتی این تجارت را آغاز کردم بسیار خوشحال بودم که لانچیا فولویا من جلوی آن پارک شده بود. روزنامه‌ها را در صندوق عقب آن خالی می‌کردم و سپس آن‌ها را به داخل دکه منتقل می‌کردم.»
 هنگامی که این زوج بازنشسته شدند این ماشین در مقابل خانه و محل کار آن‌ها پارک شده ماند و از آن زمان تاکنون تبدیل به یک جاذبه توریستی شد. گردشگران و افراد محلی با حضور در محلی که این خودرو پارک است با آن عکس سلفی می‌اندازند. مقامات شهر کونِگلیانو قصد دارند تا پس از گذشت نزدیک به پنج دهه این خودرو را از محلی که پارک شده منتقل کنند.
 گفتنی است؛ قرار است این ماشین لانچیا قدیمی که اکنون به بخشی از جاذبه گردشگری شهر تبدیل شده منتقل و تعمیر شده و به یک بنای تاریخی تبدیل شود.
http://asremizban.com/vdcfi0d0aw6dc.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما