تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۱۰
جالب است ۰ +
نمایشگاه بین المللی گردشگری درهتل هیلتون تاشکند برپا شد.
خیزازبکستان برای رونق گردشگری/نامی از ایران نیست
این نمایشگاه در چارچوب اجرای فرمان «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان  مبنی بر تنوع بخشی به خدمات گردشگری داخلی برگزار شد.
نمایشگاه بین المللی گردشگری به صورت یک پلت‌فرم تخصصی گردشگری برای توسعه گفت و گوهای درون صنعتی و تنظیم بهترین تصمیمات و راه‌های توسعه بازار در شرایط جدید است.
در این نمایشگاه نمایندگان سازمان‌های گردشگری ازبکستان و تمام جهان شرکت کردند.دراین نمایشگاه گردشگری بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی از بیش از10 کشورجهان ازجمله نمایندگان صنعت گردشگری از آلمان، اتریش، اسپانیا، رژیم صهیونیستی، چک، استونی، امارات متحده عربی، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان حضور پیدا کردند.
به گزارش فارس وزیر گردشگری و میراث فرهنگی ازبکستان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دولت ازبکستان در سال‌های اخیر برای توسعه گردشگری، بازسازی زیربناهای گردشگری توجه خاص داشت.
عبدالحکیم‌اف افزود: امروز شهروندان بیش از 99 کشور جهان می‌توانند بدون روادید به ازبکستان سفر کنند که در نتیجه این تعداد گردشگران خارجی به این کشور افزایش یافته است.
معاون نخست وزیر ازبکستان اظهار داشت: اطمینان دارم که این نمایشگاه برای توسعه گردشگری در ازبکستان و رشد اقتصاد این کشور و همچنین برقراری همکاری نزدیک با نمایندگان کشورهای خارجی کمک خواهد کرد.
با وجود اشترکات بی نظیر فرهنگی ،نامی ازحضور ایران و بخش خصوصی در این نمایشگاه مخابره نشده است.

http://asremizban.com/vdcicua52t1az.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما